اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز مداخله در بحران آبادان:

مردم هنوز از تفاوت اورژانس اجتماعی با اورژانس پزشکی بی‌اطلاع‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز مداخله در بحران آبادان گفت: یکی از مشکلات جدی اورژانس اجتماعی، بی‌اطلاعی اغلب مردم از تفاوت این اورژانس با اورژانس پزشکی است.

مردم هنوز از تفاوت اورژانس اجتماعی با اورژانس پزشکی بی‌اطلاع‌اند

آزیتا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مرکز مداخله در بحران آبادان با انجام مشاوره‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و طلاق به شهروندان خدمات روانشناسی ارائه می‌دهد.

وی افزود: اورژانس اجتماعی از سال 88 و زیر نظر مرکز مداخله در بحران کار خود را در شهرستان آبادان آغاز کرده است.

مسئول مرکز مداخله در بحران آبادان ادامه داد: اورژانس اجتماعی با استفاده از مشاوره‌های یک کارشناس روان‌شناسی، یک مددکار اجتماعی و به همراه یک ماشین با حضور در شهر و شناسایی مناطق آسیب‌زا و پر جمعیت به ارائه خدمات مشاوره‌ای می‌پردازد.

وی با اشاره به مراجعه کنندگان اورژانس اجتماعی در سال جاری گفت: تا کنون 120 پرونده برای ارائه خدمات به اورژانس اجتماعی ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون اختلافات خانوادگی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های جوان، بیشترین آمار مراجعه به واحد سیار اورژانس اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

قاسمی تصریح کرد: واحد سیار اورژانس اجتماعی با شناسایی موارد متعدد از ناهنجاری‌های اجتماعی مانند کودک‌ آزاری، دختران فراری، کودکان کار، همسر آزاری، متکدیان خیابانی و معتادان آنها را به مراکز مربوط به هر یک از این ناهنجاری‌ها ارجاع می‌دهد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص مشکلات این مرکز گفت: اطلاع‌رسانی کامل و در سطح گسترده، همچنین شناسایی مرکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی شهرستان آبادان برای شهروندان از مشکلات این مرکز است.

وی افزود: بسیاری از افراد بدون توجه کامل به نام اورژانس اجتماعی این واحد سیار را به اشتباه اورژانس پزشکی خطاب می‌کنند.

مسئول مرکز مداخله در بحران آبادان با اشاره به نحوه ارائه خدمات روانشناسی توسط این مرکز گفت: شهروندان می‌توانند در تماس با شماره 123 واحد سیار اورژانس اجتماعی و 4439997 مرکز مداخله در بحران مشکلات خود را برای دریافت خدمات مشاوره‌ای با روانشناسان و مددکاران این مرکز در میان بگذارند.

وی در پایان گفت: انتظار داریم شهروندان با شناخت بیشتر این مرکز، و برقراری ارتباط با مشاوران ما از مزایای مشاوره روانشناسی و معرفی افراد بزهکار برای دریافت خدمات روانشناسی استفاده بیشتری کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول