اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

برخورد با آزمایشگاه‌های پزشکی فاقد استاندارد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با آزمایشگاه‌های بخش خصوصی و بیمارستان‌هایی که آزمایشگاه‌های آن فاقد استاندارد لازم باشند برخورد کرده و در صورت نیاز آن را تعطیل می‌کنیم.

برخورد با آزمایشگاه‌های پزشکی فاقد استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست مشاوره ارزیابی مباحث استانداردسازی در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش مهم استاندارد در عرصه‌های مختلف مربوط به زندگی مردم،ضرورت دارد به استانداردسازی کالاها و خدمات در استان توجه بیشتری شود.

وی با تاکید بر استانداردسازی خدمات مختلف افزود: ضرورت دارد سازمان استاندارد کل کشور بازرسان ثابت را در کارخانجات کنتورسازی برق و آب به کار بگیرند چرا که استاندارد بودن کنتورهای آب و برق از موضوعات مهم در بخش استاندارد است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اداره کل استاندارد بوشهر سال گذشته در بخش خدمات به ارباب رجوع در بین ادارات کل استان عنوان برتر را از آن خود کرد و این نشان از توجه ویژه مسئولان به تکریم ارباب رجوع است.

جهانبخش با بیان اینکه استاندارد یک مرجع و پناهگاه برای مردم است گفت: استاندارد یک حلقه واسط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است که با این رابطه کیفیت مطلوب شکل می‌گیرد.

وی حضور استاندارد در بازار و کارخانجات تولیدی را یک ضرورت خواند و گفت: مردم به اعتماد مسئولان کالا را از بازار خریداری می‌کنند پس باید این وظیفه کیفیت‌بخشی و استانداردسازی را به عنوان یک فرهنگ در جامعه جاری کنیم.

استاندار بوشهر گفت: فرهنگ استاندارد در جامعه باید نهادینه شود و این امر نیاز به کار مستمر و مداوم در موضوع استاندارد دارد.

وی بر عضویت و حضور اداره کل استاندارد در شورای برنامه‌ریزی و شورای اشتغال استان بوشهر تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول