اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان:

رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در تحقق آزادی‌های مشروع دارند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رسانه‌های مستقل دینی نقش ارزنده‌ای در تحقق آزادی‌های مشروع انسان‌ها دارند.

رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در تحقق آزادی‌های مشروع دارند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: رسانه‌ها به دو صورت رسانه‌های سلطه‌طلب و رسانه‌های دینی مستقل فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌هایی که در دست سلطه‌طلبان است نقش منفی را در جامعه ایفا می‌کنند، افزود: یکی از نقش‌های منفی این گونه رسانه‌ها، وارونه جلوه دادن واقعیت‌های جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره اینکه رسانه‌های سلطه‌طلب افکار عمومی را نسبت به واقعیت‌های جامعه فریب می‌دهند، خاطرنشان کرد: تضعیف و تحقیر جهان سوم از دیگر برنامه‌های این رسانه‌ها است.

وی با بیان اینکه این رسانه‌ها همواره به دنبال تحقیر مردم جهان سوم هستند، افزود: با همین ترفند این‌گونه رسانه‌ها توانسته‌اند سرمایه‌های جهان سوم را غارت کنند.

معبودی فراری دادن مغزها را از دیگر کارکردهای رسانه‌های سلطه‌طلب دانست و گفت: ‌این رسانه‌ها استعدادهای برتر و برجسته کشورها را فراری می‌دهند.

وی با بیان اینکه برده‌کشی و برده‌داری از دیگر کارکردهای رسانه‌های سلطه‌طلب است، افزود: ترویج برده‌داری نوین با عناوینی از جمله حقوق زنان از برنامه‌های این رسانه‌ها محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون رسانه‌های سلطه‌طلب نقش خود به منظور تامین منافع قدرت‌های نامشروع به ویژه صهیونیست بازی کرده‌اند، افزود: تامین منافع استکبار از برنامه‌های این رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد رسانه‌های مستقل دینی خاطرنشان کرد: این رسانه‌ها از نظر توانایی تجهیزاتی در برابر نظام سلطه قرار داشته و توانسته‌اند به رقم کمبود تجهیزات پس از انقلاب اسلامی نقش مثبتی را درجامعه ایفا کنند.

معبودی با بیان اینکه رسانه‌های مستقل دینی شخصیت حقیقی جامعه را زنده کردند، افزود: بیداری اسلامی و بیداری مردم جهان از کارکردهای این رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی یکی از نقش‌های بسیار مهم رسانه‌های مستقل دینی را ترویج فضایل انسانی و ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: حرکت به منظور تامین حقوق بشر به معنای واقعی از دیگر دستاوردهای این رسانه‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌های مستقل دینی نقش ارزنده‌ای در تحقق آزادی‌های مشروع انسان‌ها دارند، افزود: این رسانه‌ها نقش پیامبرگونه‌ای در عرصه‌های مهم اجتماع ایفا کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ارتباط رسانه‌ها با بسیج یادآور شد: رسانه‌های مستقل ارتباط مطلوبی با بسیج داشته و همکاری مطلوبی این رسانه‌ها با بسیج دارند.

معبودی با بیان اینکه بسیج می‌تواند در تغذیه محتوایی و فکری به رسانه‌های مستقل دینی کمک کند، افزود: ‌بسیج میدان وسیع و گسترده‌ای را برای تقویت رسانه‌های مستقل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ارتباط رسانه‌ها با بسیج مطلوب بوده است، افزود: در دوران دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف این ارتباط به خوبی حفظ شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت ارتباط بیشتر بین رسانه و بسیج تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در برنامه‌های بسیج دارند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول