اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

عزت رسانه در گرو نقد سازنده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت یک رسانه در گرو نقد سازنده و منصفانه است.

عزت رسانه در گرو نقد سازنده است

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در القای آرامش به جامعه دارند و در شرایط کنونی نیز این مهم از رسالت‌های اصلی رسانه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز درد مردم این نیست که فلان مدیر برود و فلانی بیاید بلکه مردم کار می‌خواهند و اگر در جایی ببینند خدمات و عملکردها ضعیف است خواستار تعویض مدیر آن بخش می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم از این رنج می‌برند که خدمات رفاهی و سایر خدمات را نداشته باشند و رسانه‌ها نیز باید از این درها بگویند نه اینکه وارد بازی‌های سیاسی شوند.

مسئول ارشد دستگاه فرهنگ در کهگیلویه و بویراحمد وجود نقد در رسانه‌ها را سازنده و نقش‌‌آفرین خواند و گفت: ‌اگر نقدها در مسیر خواسته‌های مردمی باشد و به بهبود امور کمک کند به دل جامعه می‌نشیند ولی اگر مطامع و اهداف سیاسیون و جریانات سیاسی را تامین کند، جایگاهی در میان مردم نخواهد داشت.

کمالوندی ادامه داد: ترمیم زخم‌های کهنه بر جا مانده از قبل انقلاب از وظایف مهم مسئولان در این استان است و در این میان رسانه‌ها رسالت سنگینی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدیرکلی شأنی جز نوکری مردم ندارد و تا زمانی که دولت و نظام تشخیص دهند در این استان مثمرثمر هستیم با افتخار نوکری این مردم را می‌کنیم.

کمالوندی با بیان اینکه کارهای زمین مانده زیادی در کهگیلویه و بویراحمد داریم، اذعان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر هر جا کم و کاستی هست از ضعف من است و همکاران ما در این اداره‌کل و شهرستان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات جامعه رسانه‌ای در این استان از قدرشناسی از فعالان واقعی این عرصه گفت و اضافه کرد: بدون شک باید میان روزنامه‌نگاری که از نان زن و بچه‌اش می‌گذرد و پولی برای خرید مرغ ندارد ولی با تلاش نشریه‌اش را چاپ می‌کند یا خبرش را تهیه و روی خروجی خبرگزاری قرار می‌دهد و کسی که تنها یک کارت خبرنگاری گرفته و فعالیتی ندارد، تفاوت اساسی وجود داشته باشد.

وی کار رسانه‌ها را ارزشمند دانست و تاکید کرد: اگر چه زحمات این عزیزان قابل جبران نیست ولی با برنامه‌ریزی‌هایی که حوزه مطبوعات این استان انجام داده، روز خبرنگار باشکوه و در حد شآن خبرنگاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول