اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه زابلی:

تحریف حقوق زنان از آثار مخرب تفکر فمینیستی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه شهرستان زابلی گفت: از آثار مخرب تفکر فمینیستی، هویت‌زدایی زن و تحریف حقوق طبیعی آنان است.

تحریف حقوق زنان از آثار مخرب تفکر فمینیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بدیع روشن صبح امروز در همایشی که به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان که در شهرستان زابلی برگزار شد اظهار داشت: جامعه صالح و سالم از خانواده صالح تشکیل می‌شود و نقش زن درخانواده نقشی اساسی و بنیادی است.

وی افزود: استکبار جهانی تمام تلاش خود را بکار گرفته که با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی نظام ما را براندازد لذا در تمام عرصه‌ها، زنان پرافتخار ما باید مانند شهدا دفاع بکنند.

فرمانده بسیج سپاه زابلی با اشاره به ایستادگی و مقاومت شهیده ناهید فاتحی کرجو که جان خود را در راه حمایت از نظام و رهبری از دست داد، بیان کرد: این موضوع باید برای تمام زنان جامعه یک الگو باشد.

* زنان مدیران جامعه بشری هستند

مولوی حسین‌زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان زابلی نیز در این مراسم گفت: شما زنان مدیران جامعه بشری هستید، از دامن شما زنان، مجاهدان، اولیا و بزرگان پرورش می‌یابند.

وی افزود: پرورش انسان از وظایف مهم زنان است، اگر تربیت فرزند و پرورش انسان فدای سایر وظایف شود، خیانت به انسان و جامعه است.

امام جمعه اهل سنت زابلی بیان داشت: زنان متعهد و متدین می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماع ظاهر شوند و همچنان غیرت دینی داشته باشند.

مولوی حسین‌زهی اظهار داشت: ارزش، قداست و هویت زن به ثبات قدم و ایمان او بستگی دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان زابلی نیز در این همایش با اشاره به اینکه همایش روز قشر بسیج جامعه زنان از سال 89 در کشور برگزار می‌شود، گفت: 13 مرداد ماه، که روز شهادت مریم فرهانیان است به نام روز قشر بسیج جامعه زنان نامگذاری شده است.

مریم اربابی بیان کرد: زنان در عرصه‌های مختلف عامل بقای اسلام و انقلاب بوده و هستند که حضور نقش آفرین و تأثیرگذار آنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارزتر است.

وی با اشاره به اینکه زنان نقش غیرقابل انکار و مؤثری در هشت سال دفاع مقدس داشتند، بیان داشت: تا زمانی که افرادی داشته باشیم که از شهادت نترسند و مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند، انقلاب اسلامی بیمه است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول