اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد

پاک‌سازی یکی از روستاهای مجاور بندرعباس/ تشدید طرح پاک‌سازی مناطق آلوده

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از پاک‌سازی اراذل و اوباش یکی از روستاهای مجاور بندرعباس خبر داد و بر تشدید و جدیت در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان تاکید کرد.

پاک‌سازی یکی از روستاهای مجاور بندرعباس/ تشدید طرح پاک‌سازی مناطق آلوده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد دادستانی عصر پنج‌شنبه در نشست تشریح عملیات‌های مهم پلیس استان در هفته جاری، گفت: همان‌طور که مقابله و جمع‌آوری اراذل و اوباش و پاک‌سازی محلات از این‌گونه افراد همواره مورد تاکید و درخواست مردم نیز بوده است، پلیس طی سال‌های اخیر به طور متمرکز بر این امر تاکید و نسبت به اجرای طرح‌های مورد نیاز اقدام کرده است.

وی در ادامه از اجرای عملیات پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان بندرعباس در بامداد روز پنج‌شنبه خبر داد و افزود: تعدادی از افراد که در سطح جامعه اقدام به اعمال مجرمانه از قبیل شرارت، درگیری، سرقت، توزیع و نگه‌داری مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌کردند و حاشیه شهرها را محل امنی برای مخفیگاه خودشان انتخاب کرده بودند، توسط پلیس شناسایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان یادآور شد: در ادامه طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز استان، پلیس در اوایل بامداد پنج‌شنبه ضمن هماهنگی مقام قضایی مأموران را به یکی از روستاهای حاشیه شهر بندرعباس اعزام که در یک اقدام پلیسی تعدادی از این افراد دستگیر و در بازرسی از منازل و مخفیگاه‌های آنان تعدادی اقلام که در اعمال مجرمانه از آنها استفاده می‌کردند و چند دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

دادستانی، ضمن قدردانی از همکاری اهالی محلات با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی، از آنان خواست اجازه ندهند افرادی مجرم و متخلف در محل ساکن شوند و در صورت و مشاهده برخورد با هر گونه مورد ناامنی و انجام اعمال مجرمانه توسط این‌گونه افراد، در اسرع وقت مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا پلیس نسبت به پاک‌سازی محل و شناسایی و دستگیری افراد اقدام کند.

این فرمانده ارشد انتظامی در هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم می‌توانند در بسیاری از موارد امور صیانت از ساختار محله خود را مدیریت کنند، اضافه کرد: تعامل با پلیس در این راستا مهم‌ترین امر در جلوگیری از ناامن شدن محلات است که از ساکنان و اهالی محلات انتظار می‌رود در این بخش با حساسیت بیشتری به مجاورت خود دقت داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول