اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم خبر داد

دستگیری شرور مسلح و سابقه‌دار بم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: در راستای اجرا طرح ارتقا امنیت اجتماعی شرور مسلح و سابقه‌دار بم دستگیر شد.

دستگیری شرور مسلح و سابقه‌دار بم

هادی ثمره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اجرای هشتمین مرحله از طرح عملیاتی انتظامی ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان بم اظهار داشت: 80 متهم از جمله یک شرور مسلح دستگیر و 126 وسیله نقلیه متخلف توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: هشتمین مرحله از طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس شهرستان بم در"خواجه عسگر" به مدت 24 ساعت به مرحله اجرا در آمد.

ثمره افزود: در این طرح که از بامداد روز چهارشنبه و با حضور تمام نیروها و توان انتظامی شهرستان آغاز شد، نقاط آلوده و جرم‌خیز از حیث اراذل و اوباش و معتادان خیابانی پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی بم بیان داشت: در این طرح 80 متهم شامل افراد تحت تعقیب مقام قضایی، خرده فروش مواد مخدر و اتباع خارجی غیر مجاز دستگیر شدند.

ثمره با اشاره به تداوم طرح‌های مشابه در سطح شهرستان تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی مقادیر زیادی سوخت قاچاق کشف و ضبط شد و چند محل دپوی سوخت قاچاق نیز شناسایی و عاملان قاچاق دستگیر شدند.

وی توقیف از 162 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، کشف مقادیری مشروبات الکلی و جمع‌آوری تعدادی تجهیزات ماهواره‌ای را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد.

ثمره ابراز داشت: در این طرح عملیاتی انتظامی مأموران انتظامی موفق شدند با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی شرور مسلح سابقه‌داری را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: این متهم به دلیل ایجاد ناامنی تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود که چندی پیش نیز هم‌دستش طی عملیاتی توسط پلیس استان کرمان دستگیر شده بود.

ثمره اذعان داشت: با بررسی جرائم و آسیب‌های اجتماعی این حوزه، طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی تا دستیابی به سطح امنیت مطلوب در این شهرستان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول