اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در فسا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و انهدام باند توزیع سلاح غیرمجاز، مواد مخدر و مشروب الکلی در شهرستان فسا خبر داد.

انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در فسا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی فعالیت چند نفر از افرادی که در شهرستان فسا اقدام به ایجاد ناامنی در منطقه می‌کردند، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی باندی را که اقدام به توزیع سلاح و مهمات غیر‌مجاز، مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌کردند، شناسایی و اعضای آن را زیر نظر قرار دادند.

وی اضافه کرد: در ادامه ماموران موفق شدند محل‌های نگهداری سلاح، مهمات و مواد مخدر این باند را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی از این مکان‌ها واقع در چهار نقطه شهر بازرسی کنند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: دربازرسی از محل دپوی سلاح، مواد مخدر و مشروب الکلی، دو سلاح کلاشینکف، دو کلت کمری، 11

سلاح شکاری، دو نارنجک جنگی، نزدیک به یک‌هزار فشنگ اسلحه جنگی و شکاری، دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، سه وافور، مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی، دو دوربین سلاح، یک کلت بادی، دو قبضه کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری، سه ال. ان. بی، یک رسیور و دو دیش کشف شد.

سجادیان اضافه کرد: در این مورد چهار نفر از اعضای اصلی باند به‌نام‌های «ک – ص»، «ح – ر»، «ر – الف» و «ن – پ» دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی فارس در پایان از همکاری مردم در مورد کشف این وسایل و اطلاع‌رسانی به موقع تشکر کرد و به افرادی که به هر عنوان قصد ایجاد ناامنی در منطقه را داشته باشند هشدار داد، که هرچه سریع‌تیر دست از اعمال ناپسند خود بردارند در غیر این صورت با برخورد جدی پاسداران حریم امنیت در فارس مواجه شده و به اشد مجازات محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول