اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه:

محموله بزرگ قاچاق در مراغه توقیف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر از توقیف کاروان بزرگ قاچاق به ارزش 120 میلیون تومان در این شهرستان داد.

محموله بزرگ قاچاق در مراغه توقیف شد

عیسی هاتفی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در مراغه با تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برابر گزارش یگان امداد این فرماندهی، ماموران این یگان با انجام کارهای اطلاعاتی و با تلاش مداوم از عبور کاروان بزرگ کالای قاچاق از یکی از روستاهای حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

وی تصریح کرد: با اعزام به موقع گشت تلفیقی آگاهی و یگان امداد به آدرس جاده‌های فرعی روستای آغجه‌دیزج، در بیراهه‌های این روستا کمین و با استفاده از شگردها و ترفندهای خاص پلیسی و ایجاد موانع لازم با دلاوری و از جان‌گذشتگی ماموران در پی تعقیب و گریز موفق به توقیف کاروان بزرگ محموله قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 120 میلیون تومان شدند.

هاتفی گفت: در این عملیات چهار دستگاه خودرو سواری تندرو مجهز به سیستم دودزا توقیف شد که در بازرسی از این خودروها تعداد زیادی البسه قاچاق خارجی، مقادیر زیادی قوطی و بطری انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط شد. 

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در تمام عرصه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته است، اظهار کرد: با همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، ما امروز توانسته‌ایم به اوج قله‌های اقتدار و توسعه برسیم ولی در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوب عمل نکرده‌ایم و این یک واقعیت است.

هاتفی، به ورود اجناس و کالاهای بی‌کیفیت خارجی و غیر مطابق با موازین اسلامی به کشور اشاره کرد و گفت: کالاها و اجناسی که وارد کشور می‌شوند با فرهنگ اسلامی و ایرانی مطابقت ندارند و در برخی موارد نیز مشاهده می‌شود که به مقدسات اسلامی توهین شده که باید برخورد جدی شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول