اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در شیراز

حکم یک آدم‌ربا اجرا شد

خبرگزاری فارس: حکم یک مجرم متجاوز به عنف که در سال 89 اقدام به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف کرده بود صبح امروز در شیراز و در ملا عام به اجرا درآمد.

حکم یک آدم‌ربا اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، متهم این پرونده «ع.ط» که سابقه جرائم دیگری از جمله رابطه نامشروع، شرب خمر، نگهداری مشروبات الکلی، درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، حمل و نگهداری اسلحه گرم غیرمجاز را نیز داشت در سال 89 پس از ارتکاب آدم‌ربایی و تجاوز به عنف دستگیر و با حکم شعبه چهارم دادگاه کیفری استان فارس به اعدام محکوم شد.

این حکم پس از طی مراحل قانونی و تأیید از سوی شعبه 31 دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضائیه در ملا عام به اجرا درآمد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز پس از اجرای این حکم الهی در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضایی این استان با مخلان نظم و امنیت و متجاوزان به نوامیس مردم با شدت برخورد می‌کند.

قاضی سید مصطفی بحرینی تصریح کرد: اجرای این احکام هشداری است به تمام کسانی که با تعرض به نوامیس مردم و قانون‌شکنی‌های متعدد، نظم و آرامش عمومی را خدشه‌دار می‌کنند.

مسئول اجرای احکام کیفری شیراز امنیت عمومی را خط قرمز دستگاه قضایی خواند و خاطرنشان کرد: با این‌گونه افراد با شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول