اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه

شهبازی مدیر جهاد کشاورزی پاکدشت شد

خبرگزاری فارس: خجسته‌کیا مدیر سابق جهاد کشاورزی تودیع و شهبازی به‌عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی منصوب شد.

شهبازی مدیر جهاد کشاورزی پاکدشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز طی مراسمی خجسته‌کیا مدیر سابق جهاد کشاورزی تودیع و شهبازی به‌عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی منصوب شد.

قربانعلی مقبلی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: سال جدید از سوی مقام عظمای ولایت به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده و می‌طلبد جهت تحقق شعار معظم‌له در حوزه تولید و بخش کشاورزی که در جبهه اول تولید ملی است در جهت بالا بردن تولید، کیفیت محصولات تولیدی، افزایش بهره‌وری، گام‌های اساسی برداشته شود. 

مقبلی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام شاخص‌ها به پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی نائل آمده و در منطقه و جهان دارای عزت و استقلال است و در سایه این پیشرفت‌ها و موفقیت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به عنوان الگویی برای سایر ملت‌ها تبدیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ تهدیدی مانع حرکت رو به رشد ایران اسلامی نمی‌شود، عنوان کرد: با همدلی، اتحاد ملی و در سایه رهبر فرزانه انقلاب تهدیدات به فرصت‌ها مبدل شده است.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان با تاکید بر اینکه بیشترین تولید داخلی در بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: کارگروه ستاد توسعه کشاورزی در شهرستان پاکدشت تشکیل شده است تا با کار و همت شبانه‌روزی و خودباوری و استفاده از سرمایه انسانی و نخبگان بخش کشاورزی بتوانیم تولید داخلی را رونق دهیم تا شاهد کشوری آبادتر باشیم.

این گزارش حاکی است، مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و آینده جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت با حضور مهندس کارگر، معاون اداری و مالی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از رؤسای ادارات و پرسنل جهاد کشاورزی پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول