اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر خبر داد

راهیابی 8 هنرجوی خرمشهری به مرحله مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش خرمشهر از راهیابی هشت هنرجوی مقطع هنرستان و کاردانش این منطقه به مرحله مسابقات کشوری خبر داد.

راهیابی 8 هنرجوی خرمشهری به مرحله مسابقات کشوری

کاظم حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هشت نفر از هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان خرمشهر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های مختلف برگزار و دانش‌آموزان برتر ابتدا در مرحله منطقه‌ای حائز رتبه شدند و در مرحله استانی تعداد هشت نفر از آنها خوشبختانه به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر با اشاره به اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری این مسابقات تصریح کرد: حسن خمیسی در رشته امور اداری از هنرستان رسول اکرم(ص)، میلاد عامری در رشته برق ساختمان از هنرستان دارالفنون، منال عساکره در رشته دوخت تزئینی از هنرستان 15 خرداد، احلام خضیر مطوری در رشته کودکیاری از هنرستان خوارزمی از جمله راه‌یافتگان به مرحله کشوری هستند.

وی اشاره کرد: همچنین پریسا عباس فرد در رشته کامپیوتر از هنرستان خوارزمی، امین پوربچاری در رشته ناوبری از هنرستان شهدا، وسام عساکره در رشته ناوبری از هنرستان شهدا و آخرین نفر ریاض ذعاب در رشته ناوبری از هنرستان شهدا هستند.

حیاتی این موفقیت را خدمت هنرجویان، مدیران، دبیران و هنرآموزان این منطقه عنوان کرد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با این حرکت بسیار مؤثر بیش از پیش در راستای تعالی و ارتقای بخش کمی و کیفی بخش‌های مختلف آموزش و پرورش این منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول