اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 120 درصدی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از رشد 120 درصدی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی این استان به متقاضیان در سال‌جاری خبر داد.

رشد 120 درصدی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به شهرک‌های صنعتی این استان به اتمام رسیده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به شهرک صنعتی شماره دو، شهرستان بروجن با صرف 7 میلیارد ریال اعتبار در سطحی معادل 40 هکتار شهرک‌های صنعتی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

گنجی همچنین از اجرای شبکه توزیع 20 کیلوولت برق در ناحیه صنعتی لردگان به عنوان یکی دیگر از این پروژه‎ها یاد کرد و گفت: برای اجرای این طرح افزون بر 7 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در ادامه از رشد 120 درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در سال‌جاری خبر داد و گفت: از حیث مساحت واگذاری زمین به متقاضیان در چهار ماه نخست سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان با 120 درصد رشد مواجه هستیم.

گنجی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه شرایط حاکم بر اقتصاد کشور تصریح کرد: در شرایط فعلی باید با حمایت از تولید داخلی در زمینه‌های گوناگون و سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش اقتصاد کشور را متحول کنیم.

وی در ادامه همچنین با اشاره به فعالیت بزرگ‌ترین خط قله، گفت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید بیش از 5 هزار تن یخ خشک صنعتی به صورت گرانول‌هایی به قطر سه میلی‌متر را دارد.

گنجی ادامه داد: با وجود کاهش 20 درصدی مصرف انرژی و نیز 80 درصدی قیمت تمام شده در این فن‌آوری این واحد تولیدی توانایی افزایش تولید محصول یخ خشک تا 12 هزار تن در سال را دارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول