اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

دشمنان با پرچم تزویر وارد عرصه شده‌اند/ قدس خط قرمز همه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر هوشیاری همه‌جانبه مردم در برابر توطئه‌های دشمنان، گفت: دشمنان با پرچم تزویر وارد عرصه شده‌اند و برای آنان سنی و یا شیعه بودن تفاوتی ندارد.

دشمنان با پرچم تزویر وارد عرصه شده‌اند/ قدس خط قرمز همه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با جمعی از علما و روحانیون برجسته اهل سنت کردستان در سنندج اظهار کرد: مودت اهل بیت(ع) و تأسی از سیره این بزرگواران مسیر کمال و سعادت انسان‌ها را فراهم می‌کند و با شناخت سیره و مکارم خاندان رسول الله(ص) می‌توانیم تعالی و عزت جامعه اسلامی را تضمین کنیم.

وی افزود: مسیحیان و یهودیان جنگ 2 هزار ساله خویش را کنار گذاشته و با همدیگر متحد شده‌اند تا به مسلمانان ضربه بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: آنان با اصل اسلام مشکل داشته و شیعه یا سنی برایشان تفاوتی ندارد چراکه دشمنان همیشه با پرچم نفاق و تزویر وارد شده و هیچ‌گاه از پرچم کفر استفاده نمی‌کنند.

شاهرودی خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و انسجام در جامعه اسلامی از جمله راه‌کارهایی است که توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است و باید مدنظر قرار گیرد. این مهم در این برهه زمانی از ضروری‌ترین نیازها برای جامعه اسلامی به شمار می‌آید.

وی افزود: همه جهانیان به ملت ایران به صورت ویژه نگاه کرده و این مهم وظیفه مردم شریف ایران اسلامی را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه الگوبخش ایران اسلامی برای مسلمانان منطقه با اهمیت‌تر از گذشته کرده و باید با هوشیاری و بصیرت بیشتری گام برداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خویش به نزدیک شدن روز جهانی قدس و لزوم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی دشمن‌شکن اشاره کرد و افزود: قدس قلب تپنده اسلام و نماد غیرت و عزت مسلمانان بوده و جبهه کفر نیز به خوبی می‌داند که با تسلط بر قدس شریف عزت و اقتدار مسلمانان را در هم خواهد شکست.

حجت‌الاسلام شاهرودی حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه‌ای ملی و شرعی برای همه ایرانیان عنوان کرد و از علما و روحانیون استان نیز خواست که با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به موقع زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم آورند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول