اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مقام اطلاعاتی مرکز مازندران:

دشمنان جرات نگاه چپ به کشور را ندارند

خبرگزاری فارس: یک مقام اطلاعاتی مرکز مازندران گفت: در زمان جنگ دشمن حتی به مراکز و نقاط مرکزی و دور کشور مانند نیروگاه شهید سلیمی حمله کرده بودند اما امروز جرات نگاه چپ انداختن به کشور را ندارند.

دشمنان جرات نگاه چپ به کشور را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود بعدازظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان ادارات استان برگزار شد یکی از مقامات اطلاعاتی استان مازندران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی تنها حکومت اسلامی نزدیک به حکومت حضرت علی (ع) است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول 33 سال گذشته با اندیشه امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری به دنبال ایجاد تفکر جدید در جهان است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در این 33 سال مقابل تفکر لیبرالیزم ایستاده است که به جزء سود و منفعت به چیز دیگری نمی‌اندیشد و به همین دلیل است که آنها نمی‌خواهند ما پا بگیریم و این تفکر را در سطح جهان گسترش دهیم.

این مسئول خطاب به مسئولان تاکید کرد: بودن در فضای جمهوری اسلامی بسیار مهم و باارزش است و مسئولان باید قدر جایگاه خود در این نظام را بدانند.

وی با اشاره به فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و توطئه‌های متعددی که علیه نظام اسلامی می‌شود، ادامه داد: دشمنان اگر یک لحظه احساس کنند که سود آنها در حمله نظامی علیه ایران و دیگر اقدامات بیش از ضررشان خواهد بود در این اقدام خود درنگ نخواهند کرد.

این مقام اطلاعاتی حفظ دستاوردهای نظام را وظیفه مسئولان دانست و تصریح کرد: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را بارها گوش کنیم تا بتوانیم از این دستاوردها محافظت و صیانت کنیم.

این مسئول ادامه داد: تاکنون هر حربه‌ای که دشمن بر علیه ما استفاده کرده ما را در برابر توطئه‌های بعدی آنها مقاوم‌تر کرده است، در زمان جنگ دشمن حتی به مراکز و نقاط مرکزی و دور کشور مانند نیروگاه شهید سلیمی نیز حمله کرده بودند اما امروز جرات نگاه چپ انداختن به کشور را ندارند.

وی تجربیات حاصل از ترورها و اقدامات خرابکارانه دهه 60 دشمنان را موجب این دانست که امروز توانسته‌ایم تروریست‌های عامل شهادت دانشمندان هسته‌ای دستگیر و شناسایی کنیم.

* مسئولان باید به جای هشت ساعت 15 ساعت در روز کار کنند

این مسئول اطلاعاتی مازندران با اشاره به وضع تحریم‌ها ‌علیه ملت ایران، وظیفه مسئولان در این راه را خدمت بی‌منت و همه‌جانبه به مردم دانست و تاکید کرد: با همت مسئولان و مردم و همه دست‌اندرکاران از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به جای هشت ساعت 15 ساعت در روز کار کنند، افزود: این مسئله موجب خنثی‌شدن برخی اثرات اقدامات دشمن در هر شهرستان می‌شود که وظیفه هر مسئول است.

* اعلام بودجه 4.5 میلیارد تومانی برای میاندرود

در ابتدای این جلسه فرماندار میاندرود با اشاره به اعلام بودجه 4.5 میلیارد تومانی این شهرستان اولویت نخست پروژه‌های سال جاری در این شهرستان را پروژه‌های نیمه‌کاره عنوان کرد.

علی رجبی با اشاره به ضرورت رعایت مسائل اعتقادی در محل کار از مسئولان ادارات این شهرستان به خاطر رعایت این مسائل تقدیر کرد.

وی تکریم ارباب رجوع را ضرورت اساسی کار مدیران در هر اداره  دانست و تاکید کرد: نباید نامه ارباب رجوع بیش از 48 ساعت معطل بماند و باید جواب ارباب رجوع را بدون فوت وقت داد.

این مسئول همچنین با تاکید بر جایگاه خانواده‌های شهدا و همچنین نیازمندان و معلولان از مسئولان خواست تا در برنامه کاری خود سرکشی از این افراد و دستگیری از آنان را نیز لحاظ کنند.

همچنین  حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری امام جمعه میاندرود با اشاره به جایگاه شهرستان میاندرود در پیشانی استان مازندران به ویژه در زمان ورود مقامات عالی رتبه از طریق فرودگاه مرکز استان بر جایگاه مهم و شاخص میاندرود و مرکز آن شهر سورک تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به شهر سورک شد.

انتهای‌پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول