اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

دشمنان حکومت دینی را ناکارآمد جلوه می‌دهند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان می‌خواهند به انقلاب‌های شکل‌گیری القا‌ کند که حکومت دینی جواب نمی‌دهد.

دشمنان حکومت دینی را ناکارآمد جلوه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علیرضا عرب‌پور امروز در همایش رده‌های نمایندگی ولی‌فقیه اظهار داشت: انسان باید مقید باشد‌، واجبات الهی در فقه سیاسی را انجام دهد، زیرا بالاترین واجب حفظ جمهوری اسلامی است ‌و بزرگ‌ترین معروف نیز همین است.

وی افزود: پیمودن راه ایمان و تقوا رمز ماندگاری انسان خالص در بندگی و یکی از زیر‌ساخت‌ها رعایت باید‌ها و نباید‌ها و این واجب است.

عرب‌پور در مورد توطئه دشمنان گفت: دشمنان می‌خواهند به انقلاب‌های شکل‌گیری القا‌ کند که حکومت دینی جواب نمی‌دهد و ایران‌هراسی و تضعیف نظام دینی از حیله‌های دشمنان است.

وی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی توطئه‌ها‌ و حیله‌های زیادی علیه نظام و انقلاب برنامه‌ریزی کردند که 12 مورد فقط تحریم‌های کلان دشمنان بود که به ویژه دمکرات‌ها و لابی صهیونیسم آغاز کردند.

عرب‌پور اذعان داشت: ‌دلایل این تحریم‌ها این بود که دنبال منافع خود بودند و می‌خواستند ایران را در منطقه منزوی کنند و کار‌آمدی نظام اسلامی و دینی را ضعیف نشان دهند.

وی گفت: مقابله با ارتقای علمی دانشمندان ایرانی، جلوگیری از الگو شدن ایران در منطقه‌، جلوگیری از پرشتاب شدن علم ایران در جهان از اهداف دشمن در تحریم‌هاست.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول