اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب‌های پر فیض قدر

مراسم شب شعر در ایجرود برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود از برگزاری مراسم شب شعر همزمان با شب‌های قدر و سالروز شهادت مولای متقیان در ایجرود خبر داد.

مراسم شب شعر در ایجرود برگزار می‌شود

قدرت‌الله مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پیگیری امور مربوط به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش در راستای اجرایی‌شدن تمام مصوبات این حوزه، مسئولیت برگزاری همایش‌ها، مناسبت‌ها، نمایشگاه‌ها و راهپیمایی‌ها و ایجاد تعامل شهرستان با سایر دستگاه‌ها در راستای ترویج و تقویت فرهنگ و هنر و ارزش‌های اسلامی برخی از معیارهای انتخاب شهرستان در جشنواره سپاس است.

وی افزود: تلاش در راستای رشد و ارتقای باورهای دینی و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه از جمله اهداف این اداره است که عامل مهمی در کسب رتبه برتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ایجرود را از دیگر عوامل موفقیت این اداره عنوان کرد و گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با همکاری صمیمانه خود با ارشاد ایجرود کمک خوبی در راستای ارتقای فعالیت‌های این اداره کرده است.

وی در ادامه به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی به مناسبت ماه رمضان در شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

مصطفوی یادآور شد: رمضان فرصت بسیار مناسبی برای گسترش و ترویج فرهنگ قرآن در بین مردم است و لذا فعالان فرهنگی و دینی باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره افزود: امسال کلیه مراسم‌های سخنرانی در مساجد و تکایا با هدف ایجاد زمینه‌های ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی در راستای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود برگزاری محافل انس با قرآن کریم را نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود برشمرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از قاریان و حافظان شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: برگزاری مراسم شب شعر در خصوص شب‌های قدر و مقام والای مولای متقیان علی (ع) از دیگر برنامه‌های امسال اداره است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول