اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

به شبهات جوانان باید پاسخ به‌هنگام داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: امروزه باید به شبهات و سئوالات ذهنی جوانان پاسخ به هنگام داده شود.

به شبهات جوانان باید پاسخ به‌هنگام داد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، بانیان مساجد، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت کاکی با اشاره به طرح شجره طیبه صالحین گفت: ایمان کمتر در کلاس به دست می‌آید و بیشتر در جلسات موعظه در برخوردهای خوب و بیشتر از همه در رفتار ما و در سوق دادن آنها به نماز، عبادت، ذکر تضرع و توسل به دست می‌آید.

امام جمعه شهر کاکی افزود: جوانان را به نوافل، تهجد و استغفار وادار کنید و عادت دهید که جوانان باید از معارف بلندی که جزء بهترین آن‌ها آثار شهید مطهری است حتماً استفاده کنند.

وی ادامه داد: انسان برجسته در میدان رزم، دارای بنیه قوی فرهنگی، خودجوش در عرصه سیاست، توانا در تبلیغ دین است و امروز ما به چنین افرادی نیازمندیم.

امام جمعه کاکی خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های تعمیق‌اندیشی و خردمندی در اقشار مختلف جامع اسلامی، ایجاد فرصت‌های فکری در خلال برگزاری حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

فرمانده حوزه ولی عصر(عج) کاکی نیز گفت: شجره طیبه صالحین در رأس برنامه‌های سپاه و بسیج قرار گرفته است.

عبدالله اسکندری افزود: یکی از اهداف تربیتی شجره طیبه صالحین ارتقای فرهنگ مطالعه در افراد و اجرا کردن آن به روش مطالعه بالینی و کتاب درمانی است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به رشد عقلانی در شجره طیبه صالحین می‌توان قدرت تفکر و تدبر اعضای حلقه تربیتی شجره طیبه صالحین را افزایش داد.

اسکندری گفت: هدف نهایی شجره طیبه صالحین، تربیت عقیدتی و سیاسی و کادرسازی برای بسیج از پایین‌ترین سطح ممکن یعنی مسجد و مدرسه است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول