اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

خبرنگاران در ترویج اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری کوشا باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: خبرنگاران باید در ترویج اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری کوشا باشند و همه رسانه‌ها در آگاهی‌دهی به مردم تلاش کنند.

خبرنگاران در ترویج اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری کوشا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: مخالفت آمریکا با ما تمام‌شدنی نیست و امام(ره) فرمودند: "آمریکا از اسلام سیلی خورده است " و اقتصاد مقاومتی موضوعی است که مردم و دولت باید به آن توجه کنند و این نیاز به مدیریت دارد.

علما افزود: اگر چیزی یک روز کم باشد اهمیت ندارد و مردم ایران مردم مقاومی هستند و با دنبال کردن اقتصاد مقاومتی، کاری از آمریکا ساخته نیست.

وی با اشاره به 15 مرداد، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا در جنگ جهانی دوم، اظهار کرد: کشتار مسلمانان در میانمار و بی‌حرمتی به بیش از هفت هزار زن اتفاق افتاده و کشورهای مسلمان فریاد نمی‌زنند، جنایات آمریکا تمامی ندارد و حقوق بشر مرده است و اولین جانی روی کره زمین، آمریکا است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 17 مرداد، شهادت دیپلمات‌های ایرانی و محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: تعهد، صداقت، صراحت، شجاعت، بصیرت، اطلاع‌رسانی دقیق و تقویت فرهنگ عمومی از اصول کار خبرنگاری است.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: خبرنگاران باید در ترویج اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری کوشا باشند و همه رسانه‌ها در آگاهی‌دهی به مردم تلاش کنند، حجاب و عفاف موضوعی است که همه رسانه‌ها باید بدان بپردازند.

علما خاطرنشان کرد: بسیاری از بدحجابی‌ها از روی ناآگاهی است و آگاهی‌دهی به این افراد کار رسانه‌هاست و خبرنگاران باید کار خود را با تعهد انجام دهند.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام مجتبی(ع) به عموم مسلمانان گفت: امام حسن مجتبی(ع)، 2 یا 3 مرتبه تمام دارایی خود را در راه خدا بخشیدند و بیش از بیست مرتبه با پای پیاده و برهنه به مکه و زیارت خانه خدا مشرف شدند.

علما با تاکید بر توجه به صله‌رحم و کمک به فقرا در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بسیاری از زندانی‌ها افراد آبرومند و نیازمند کمک هستند، لذا کسانی که می‌توانند به این زندانی‌ها کمک کنند و در این راستا قدم‌های بلندی در کرمانشاه برداشته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: شب‌های قدر فرصتی است که باید با تمام وجود از آن استفاده کنیم و به اندازه‌ای که می‌توانیم نسبت به دنیا بی‌اعتنا و مهیای لیلة‌القدر شویم و برای مسلمانانی که آمریکا آنها را گرفتار کرده، دعا کنیم.

علما در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: ملاک عبودیت، خالص شدن است و خالص شدن موجب برکات زیادی در زندگی انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: خداوند عملی را که برای رضای خدا باشد، قبول می‌کند و هر چه خلوص انسان بالا رود، ارزشش بیشتر می‌شود.

علما انجام اعمالی، مانند روزه و نماز را برای قرار گرفتن در مسیر تقوا اعلام کرد و عمل خالص را موجب طهارت قلب دانست.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول