اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

مردم مصرف‌کننده اجناس بی‌کیفیت خارجی نباشد/ تلاش برای پویایی اقتصاد کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز گفت: باید در سایه تقویت فرهنگ مصرف تولیدات ملی، بستر پویایی کشور در زمینه اقتصاد را بیش از پیش فراهم کنیم و دیگر مصرف‌کننده اجناس بی‌کیفیت خارجی نباشیم.

مردم مصرف‌کننده اجناس بی‌کیفیت خارجی نباشد/ تلاش برای پویایی اقتصاد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان مهریز با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با هر شیوه‌ای به جنگ با اسلام آمده‌اند و از هیچ‌گونه رفتار خصمانه‌ای ابا و هراس ندارند، بر ضرورت هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام تاکید کرد.

وی افزود: دشمن با همه شکست‌هایی که از ملت ایران خورده، نه تنها از دشمنی خود دست بر نداشته بلکه با دسیسه در عرصه اقتصاد وارد شده است.

خطیب جمعه مهریز تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی و ملی ضروری است و باید از واردات بی‌رویه محصولات بی‌کیفیت خارجی به کشور جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از تولید و سرمایه ملی، ساماندهی و رونق حوزه اقتصاد کشور از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است.

برهان خاطرنشان کرد: چندی پیش کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که در این دیدار مقام معظم رهبری بر لزوم توجه مردم و مسئولان بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ دشمن در تلاش است از راه اقتصاد به کشور ضربه وارد کند که می‌طلبد در برابر دشمن تدبیر خارجی و داخلی داشته باشیم.

برهان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که همان قناعت، صرفه‌جویی، کاهش مصرف و استفاده از تولیدات داخل است، می‌تواند کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار همچنین بر اقتصاد مردمی تاکید کردند و فرمودند؛ کار را باید به دست خود مردم داد، مردم باید با صرفه‌جویی و حمایت از تولید داخلی، اقتصاد بومی کشور را شکوفا کنند.

برهان با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه مردم میانمار خاطرنشان کرد: مدت‌هاست مسلمانان این کشور به دست نامسلمانان کشته می‌شوند این در حالی است که مجامع بین‌المللی مدعیان دروغین دموکراسی، شورای امنیت و دبیر سازمان ملل متحد، همچون بادمجان بی‌خاصیت چشم بر روی چشم گذاشته و بر روی این جنایت‌ها سکوت اختیار کردند.

برهان با اشاره به فرازهایی از خطبه شعبانیه، مغتنم شمردن لحظه‌های این ماه را عملی سعادت‌بخش خواند و روزه‌داران به ویژه جوانان را به استغفار دعوت کرد و گفت: پیامبر در حدیثی استغفار را راه نجات از غصه‌ها و امنیت بخش از ترس‌ها و رهایی‌دهنده از گناهان عنوان کرده است.

وی همچنین تاکید کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی است و در این فرصت پیش آمده نباید نیازمندان را فراموش کنیم و باید از لحظه لحظه آن برای دستگیری از فقرا و مستمندان بهره بجوییم.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول