اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

خبرنگاران راویان صدیق اخبار و اطلاعات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبار هستند.

خبرنگاران راویان صدیق اخبار و اطلاعات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز با صدور پیامی، روز خبرنگار را گرامی داشت و بیان کرد: خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبار هستند که پرتلاش و بی‏‌وقفه در عرصه اطلاع‏‌رسانی گام برمی‏‌دارند تا جان تشنه دانستن و کسب اطلاعات را سیراب کنند.

وی تصریح کرد: جریان زنده و پویای اطلاعات با تکیه بر صداقت و رسالت خبرنگار در شریان‏‌های حیاتی جامعه به گردش درمی‏‌آید تا آگاهی، دانایی و بصیرت جامعه را افزون‏‌تر کند.

استاندار سمنان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه پرخیر و برکت رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید، محمود صارمی و شهدای گرانقدر عرصه پیام‏‌رسانی و خبرنگاری، فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران مطبوعات و رسانه‏‌های گروهی استان سمنان تبریک گفت.

رهی همچنین از تلاش‏‌های این عزیزان در عرصه اطلاع‏‌رسانی، گسترش اطلاعات، آگاهی، بصیرت‏‌افزایی و انعکاس مطلوب خدمات و فعالیت‏‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمت‏گزار دهم قدردانی کرد.

استاندار سمنان افزود: از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر خبرنگاران عزیز را در ایفای نقش و رسالت خطیرشان در خدمت‏گزاری به مردم شریف و رشد و توسعه استان سرافراز سمنان بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‏‌ها و برنامه‏‌های دولت عدالت‏‌محور، مهرورز و خدمت‏گزار رئیس‌جمهور خواستارم.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول