اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور شعب بانک مسکن مازندران خبر داد

پرداخت 1550 میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست امور شعب بانک مسکن مازندران گفت: بانک مسکن مازندران از شروع طرح مسکن مهر تاکنون یک هزار و 550 میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت کرد.

پرداخت 1550 میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمیدرضا رحیمی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه شورای مسکن مازندران با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح مسکن مهر میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن در شهرهای بیش از 25 هزار نفر جمعیت برای بیش از 11 هزار و 73 واحد در بخش آماده‌سازی زمین، اعتباری بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد، اظهار داشت: از اجرای طرح مسکن مهر تاکنون برای ساخت  43 هزار و 79 واحد مسکونی بیش از 900 میلیارد تومان تسهیلات بانک مسکن اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بانک مسکن استان مازندران در بخش خرید مسکن برای یک‌هزار و 250 واحد مسکونی اعتبار 25 میلیار تومانی پرداخت کرد.

رحیمی‌نژاد با اشاره به اینکه برای آماده‌سازی مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر و تهیه زمین یک هزار و 399 واحد اعتباری بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان تامین اعتبار کرد، بیان داشت: از شروع طرح مسکن مهر تاکنون بانک مسکن در بخش ساخت واحدهای مسکونی 8 هزار و 355 واحد اعتباری بیش از 167 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد.

این مسئول به ارائه تسهیلات به مسکن روستایی مازندران پرداخت و گفت: در  سال 88 و 89 در مجموع 35 هزار و 17 واحد مسکونی، اعتباری بیش از 342 میلیارد تومان تسهیلات بانک مسکن دریافت کردند.

سرپرست امور شعب بانک مسکن مازندران به تسهیلات اختصاص یافته بانک مسکن به بافت فرسوده اشاره کرد و ادامه داد: در سال 88 و 89  در مجموع  5 هزار و 562 واحد با اعتباری بیش از یک صد میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک مسکن به بخش بافت فرسوده پرداخت اختصاص یافت.

رحیمی‌ن‍ژاد اذعان داشت:  بانک مسکن از ابتدای شروع طرح مسکن مهر تاکنون در مازندران برای 105 هزار و 735 واحد مسکونی، اعتباری بیش از یک هزار و 550 میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر پرداخت کرد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول