اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جویبار:

بلاتکلیفی بهای تضمینی برنج طارم ضعف بزرگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان جویبار، عدم خرید تضمینی و قیمت‌گذاری برای برنج طارم ارقام محلی استان‌های شمالی را ضعف بزرگی برشمرد.

بلاتکلیفی بهای تضمینی برنج طارم ضعف بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه شهرستان جویبار در مراسم افتتاح مصلی جدید الغدیر اظهار داشت: در بین برنج‌های تولیدی در استان مازندران و جویبار برنج با کیفیت طارم و ارقام محلی است که هیچ‌گونه قیمت‌گذاری و خرید تضمینی برای این محصول باکیفیت نشده است و واسطه‌ها این برنج را هر قیمتی به صورت توافقی از کشاورزان خریدار می‌کنند و به سود خوبی می‌رسند.

در زمان برداشت، واردات برنج بی‌معنی است

امام جمعه شهرستان جویبار با اشاره به زمان برداشت برنج، تصریح کرد: در این مواقع از  سال که زمان برداشت است، واردات برنج بی‌معنی است و این مساله کشاورزان را متضرر می‌کند و نمایندگان استان‌های شمالی باید به جد پیگیر این موضوع شوند و با دادن تذکر به وزیر اکتفا نکنند.

پرداختن زودهنگام به انتخابات آینده ریاست جمهوری فضای کشور را ملتهب می‌کند

امام جمعه جویبار در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برخی افراد خواص از همین الان کار انتخاباتی را آغاز کردند و این نشان می‌دهد برخی تشنه قدرت هستند و فضای کشور را ملتهب می‌کند.

قلی پور در ادامه خواستار تغییر قانون انتخابات ریاست جمهوری شد و تشریح کرد: در دوره انتخابات ریاست جمهوری گذشته مدرک تحصیلی ملاک و شرایط کاندیدای ریاست جمهوری نبوده و چهره‌های مختلفی به صورت تفننی برای ثبت‌نام شرکت کردند که اصلاح قانون انتخابات باید صورت گیرد تا این مسایل تکرار نشود.

 افتتاح فاز نخست مصلی الغدیر در جویبار

قلی‌پور با اشاره به افتتاح فاز اول مصلی الغدیر شهرستان جویبار گفت: این شهرستان از داشتن یک مصلی بی‌بهره بوده است که نماز جمعه در بزرگ‌ترین مسجد جامع شهر جویبار برگزار می‌شد که امروز شاهد راه‌اندازی این مصلی در این شهرستان هستیم.

وی یادآور شد: این مصلی دارای 4 هزار مترمربع مساحت و در سه طبقه است که فاز اول آن با زیربنای یک‌هزار و 800 مترمربع که شامل طبقه اول است با اعتبار کلی یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات شورای سیاستگذاری کشور و استانی و همچنین کمک خیرین شهرستان هزینه شده است.

امام جمعه جویبار اضافه کرد: برای تکمیل در دیگر مراحل نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش فارس، با راه‌اندازی این مکان نماز پرصلابت جمعه شهرستان جویبار به این مصلی انتقال یافته است. 

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول