اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خطاب به مدیران استانی

برای انتخاب مدیران موظف به مشورت با فرماندار هستید

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران خطاب به مدیران استانی گفت: شما مدیران برای انتخاب مدیر شهرستانی تنها موظف به مشورت با فرماندار هستید و نه هیچ شخص دیگری، اما نباید مدیری برگزینید که در تقابل با نماینده شهر باشد.

برای انتخاب مدیران موظف به مشورت با فرماندار هستید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید‌علی‌اکبر طاهایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه استان مازندران بیش از گذشته به وحدت نیازمند است، بیان داشت: نمایندگان جدید استان در مجلس نهم از ظرفیت‌های مطلوبی در بخش‌های مختلف برخوردارند که باید از این ظرفیت به خوبی برای توسعه استان استفاده شود.

طاهایی با اشاره به برخی فضاسازی‌های منفی، اذعان داشت: علما و ائمه جمعه استان نیز ظرفیت‌های مهم مازندران محسوب می‌شوند، امام جمعه‌ای از سر دینداری و دلسوزی، دغدغه‌های خود را راجع به دریا اعلام می‌کند و اظهارنظر می‌کند، برخی آن را تیتر می‌کنند و دنبال این هستند که از دیگری در مخالفت او مطلب بگیرند، اینها همه با نظر مقام معظم رهبری درباره ضرورت وحدت و همدلی مغایرت دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه اینگونه فضاسازی‌ها به هیچ وجه به نفع استان و مردم نیست، تاکید کرد: بنده از همین تریبون اعلام می‌کنم که از هیچ عزیزی در همه نهادها و قوا در مازندران کمترین دغدغه و گلایه‌ای در دل و در خاطر ندارم.

وی اذعان داشت: من بدهکار امام، انقلاب و مردم هستم و هر کس اگر از سید علی اکبر طاهایی گلایه‌ای دارد حقش است که در موضع اظهارنظر، بیان کند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد: دغدغه ما باید مشکلات و معضلات جامعه باشد، مانند مسائل زیست محیطی که امروز مطرح شد، بیکاری جوانان، ضعف زیرساخت‌ها، اعتلای آموزش عالی استان، حفظ منابع طبیعی استان و... ، دغدغه من باید خانواده‌ای باشد که در ملاقات مردمی به من مراجعه می‌کند و بیان دارد که پنج فرزند تحصیلکرده بیکار دارد، مدیر باید دنبال راه حل برای این مشکلات باشد.

وی خطاب به مدیران استان خاطرنشان ساخت: با پرهیز از هرگونه حاشیه‌پردازی و بدون توجه به برخی فضاسازی‌ها، فقط به کار خود بپردازید.

استاندار مازندران افزود: شما مدیران برای انتخاب مدیر شهرستانی تنها موظف به مشورت با فرماندار هستید و نه هیچ شخص دیگری، اما نباید مدیری برگزینید که در تقابل با نماینده شهر باشد و یا در ستاد انتخاباتی نماینده دیگر فعالیت کرده است، این کارها نیاز به تدبیر و درایت دارد.

وی گفت: همواره سفارشم به فرمانداران این بوده و هست که برای انتخاب مدیران شهرستانی هیچ وقت پیشنهاد دهنده نباشید، در مقابل مدیران دستگاه‌ها هم حق ندارند جایگاه فرماندار را تضعیف کند چون خود را تضعیف می‌کند.

انتهای‌پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول