اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

برخی مدیران جرأت تصمیم‌گیری قاطع را ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: فشار دستگاه‌های نظارتی باعث شده برخی مدیران جرأت و جسارت لازم را برای تصمیم‌گیری قاطع از دست بدهند.

برخی مدیران جرأت تصمیم‌گیری قاطع را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین ظهر امروز در حاشیه دیدار مردمی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج ضروری مردم وجود ندارد و مشکل پیش آمده در بحث مرغ به دلیل بازار کاذبی است که برای آن ایجاد شده و به زودی از بین می‌رود.

به گفته وی، پیک مصرف مرغ در این استان بین 200 تا 230 تن بوده است که در چند هفته اخیر به دلیل پاره‌ای نگرانی‌های کاذب به یک‌باره تقاضای مرغ در بازار چند برابر شد.

صادق‌عابدین ادامه داد: برخی از استان‌های همجوار فارس مصوبات دولت را در این زمینه رعایت نکردند و این امر باعث شد که مرغ‌داران فارس بخشی از مرغ این استان را به استان‌های دیگر بفروشند که با هماهنگی انجام شده این مشکل رفع شد.

وی ادامه داد: اگر مرغداران این استان برای گران‌شدن مرغ، از کشتار خودداری کنند در فصل گرما دچار مشکل شده و مرغ بر روی دست آنها می‌ماند.

صادق‌عابدین با اشاره به برگزاری دیدار مردمی خود گفت: فرماندار شیراز و سایر شهرستان‌های این استان به همراه شهرداران هر هفته در مساجد با مردم دیدار مستقیم دارند و شنوای مشکلات مردم هستند و خود ما نیز امروز با حدود 120 نفر از شهروندان دیدار داشتیم و مشکلات آنها را رصد کردیم.

مقام ارشد فارس اضافه کرد: عمده مشکلات مردم مربوط به شهرداری‌ها و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان بود که در این زمینه لازم است تدبیر جدی اندیشیده شود.

استاندار فارس اضافه کرد: فشار دستگاه‌های نظارتی باعث شده مدیران جرات و جسارت لازم را برای تصمیم‌گیری قاطع از دست بدهند و گاهی به دلیل یک اختلاف در تفسیر کلمه "ایجاد" یا "خرید" که در قانون آمده ارباب رجوعی سه سال معطل مانده است.

وی از دستگاه‌های نظارتی تقاضا کرد که در کنار مدیران بوده و از مچ‌گیری بیهوده خودداری کنند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود از مشکل تیم برق شیراز خبر داد و اظهار داشت: با واگذاری این تیم به بخش خصوصی امیدواریم که روند تحول در آن شتاب گیرد.

نماینده دولت در استان فارس از تمام صنایع فعال در فارس تقاضا کرد در صورتی که توان کمک دارند از ورزش این استان حمایت کنند و منابع مالی خود را برای تیم‌های ورزشی خارج از فارس صرف نکنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول