اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استانداری همدان:

همدان برای توسعه، مدیران مطالبه‌گر می‌خواهد

خبرگزاری فارس: سرپرست استانداری همدان گفت: استان همدان برای توسعه، مدیران مطالبه‌گر می‌خواهد و مدیرانی که پشت میز می‌نشینند باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

همدان برای توسعه، مدیران مطالبه‌گر می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی در نخستین گردهمایی مدیران استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تأکید بر لزوم وحدت رویه در این مجموعه اظهار داشت: آن چیزی که در این مجموعه احساس می‌شود وحدت رویه برای وزارتخانه است و نوع خدمات هم از یک نوع واحد است.

وی افزود: وظیفه قانونی و تکلیفی این وزارتخانه از جنس خدمات مستقیم است و این خدمت، خدمت مقدسی است.

سرپرست استانداری همدان تصریح کرد: این ادغام چتر حمایتی خود را بر روی دیگر دستگاه‌ها گسترانده و اگر این ساختار را بپذیریم باید سازمانی پویا و فعال داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش حمایتی این وزارتخانه گفت: قانون به هیچ کس اجازه نمی‌دهد در ارائه خدمات نگاه ترحمی داشته باشد و باید نوع نگاه قانونی و تکلیفی باشد و دستگاه‌ها در مقام پاسخگویی به مطالبات مخاطبان با تمام توان آماده باشند.

فامیل‌کریمی خاطرنشان کرد: این وزارتخانه و دستگاه‌های زیرمجموعه با انجام درست وظایف خود می‌توانند در راستای بالا بردن عزت مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به سند آمایش استان افزود: سند آمایش استان تنظیم شده است و اگر برنامه پنجم را رصد نکنیم به نسل‌های بعدی جفا کرده‌ایم و اگر در برنامه چهارم هم به موانعی برخورد کردیم باید فریاد بزنیم.

سرپرست استانداری همدان تأکید کرد: استان همدان برای توسعه مدیران مطالبه‌گر می‌خواهد و مدیرانی که پشت میز می‌نشینند باید پاسخگویی مطالبات مردم باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز اظهار داشت: امروز پنجمین جلسه شورای هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان همدان با حضور همه مدیران استانی و رؤسای شهرستانی این وزارتخانه برگزار می‌شود.

مسعود اقلامی افزود: با توجه به ادغامی که صورت پذیرفته بر وسعت کار وزارتخانه افزوده شده و این تشکیلات از توان بالایی در خدمت‌رسانی به مردم بهره می‌برد.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه شاید بیشترین ارباب رجوع را دارد که معمولاً از اقشار محروم جامعه هستند و می‌طلبد دستگاه‌ها در مقام پاسخگویی مطالبات آنها قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تشریح شرح وظایف این وزارتخانه گفت: 11 دستگاه این مجموعه وظایفی از جمله توسعه اشتغال، صیانت از نیروی کار، ارتقای سطح بهداشت، تشویق در سرمایه‌گذاری مردم، مهارت‌آموزی متقاضیان، ترغیب در سرمایه‌گذاری، تقویت مشارکت‌های اجتماعی، مهارت‌آموزی متقاضیان، ایجاد رفاهیات بیشتر برای کارگران، کمک برای استقرار روستائیان و حمایت از بازنشستگان و سایر وظایف سازمانی را بر عهده دارند.

وی در ادامه با ضروری دانستن برگزاری این جلسات بیان داشت: مزایای این شورا هماهنگی، وحدت رویه در کارها و انسجام در اجرای سیاست‌های وزارت و اصلاح ساختارها و هم‌افزایی در عملکرد سازمانی است.

اقلامی در پایان سخنانش گفت: این وزارتخانه و مجموعه دستگاه‌ها باید با تمام توان شعار مقام معظم رهبری را تحقق بخشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول