اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

فرامین رهبری باید در اختیار مدیران قرار ‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: مطالب مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام دسته‌بندی و در اختیار مدیران لرستانی قرار می‌گیرند.

فرامین رهبری باید در اختیار مدیران قرار ‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در جلسه شورای اداری لرستان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری گره‌گشایی تمام مشکلات جامعه است.

وی افزود: در این دیدار رهبر فرزانه و حکیم انقلاب مطالبی زیبا و آموزنده‌ای مطرح کرد که به همین منظور از معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خواسته شده که این مطالب را به صورت دسته‌بندی شده در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان قرار دهد.

استاندار لرستان گفت: مقام معظم رهبری مثل همیشه با فرمایش‌های زیبا و پیامبرگونه خود نقشه راه را برای تمام مسئولان نظام ترسیم کرد که همه ما وظیفه داریم با تمام تلاش به آنها عمل کنیم.

وی یکی از مطالب بسیار زیبای رهبر را بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در چند سال گذشته شعارهای رهبر از جنس اقتصاد بوده که باید با داشتن برنامه، تعامل و هم‌دلی چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

دهمرده تصریح کرد: طی این چند سال گذشته دشمنان نظام در تمام زمینه‌ها با شکست رو به رو شده‌اند و امروز مسئله اقتصادی ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند که این نیز با شکست سنگینی رو به ‌رو می‌شود.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره داشته‌اند، باید اقتصاد کشور را با برنامه‌ریزی دقیق به یک اقتصادی شکست ناپذیر تبدیل کنیم.

استاندار لرستان در ادامه به ظرفیت‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در لرستان تنها راه نجات استان از برخی مسائل و مشکلات داشتن برنامه‌ریزی مناسب، اجرای روش‌های علمی و کارشناسی است.

وی در ابعاد مختلف دارای استعدادها و ظرفیت‌های بی‌پایان الهی است که در کل کشور به رغم همه کاستی‌ها و مشکلات در خط مقدم و در مسیر الگو شدن قرار داد.

استاندار لرستان گفت: به همین منظور همه باید دست به دست هم دهیم تا استان لرستان هر چه بهتر و زیباتر در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد و این همه با تعامل و هم‌دلی به خوبی محقق خواهد شد که خوش‌بختانه استان از این نظر مشکل خاصی ندارد.

دهمرده با اشاره به اینکه برای ساختن استان باید تلاش بیشتری صورت گیرد، گفت: باید بحث بودجه سال 92 و بودجه متمرکزی که در سال 91 در اختیار وزارتخانه‌ها قرار دارد، به خوبی استفاده کرد و این مسئله باید برای گرفتن سهم بیشتر استان توسط مدیران اجرایی پی‌گیری شود.

استاندار لرستان گفت: در لرستان در ابعاد مختلف فعالیت‌های خوبی در دست انجام است که نمونه بارز آن را می‌توان ساخت بلندترین سد جهان به عنوان سد بختیاری با یک برند جهانی اشاره کرد که به واسطه اجرای این سد استان لرستان و خرم‌آباد به دنیا شناخته شده است.

وی در خصوص وضعیت خشک‌سالی لرستان گفت: لرستان در زمینه خشک‌سالی دچار اشکال شده و برای حل این مهم نیاز است، روش‌هایی به صورت پایدار استخدام کرد، هم‌چنین امور آب و جهاد کشاورزی استان با دادن مجوز آب، آب‌رسانی موقت و ... در جهت حل خشک‌سالی همکاری لازم را داشته باشند و در برخی از باغات استان اگر لازم بود، با تانکر نیز آب‌رسانی کنند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول