اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

مدیریت مصرف و ساده‌زیستی از مدیران آغاز شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت مصرف و ساده‌زیستی باید از مدیران آغاز شود و ما باید بهترین کیفیت و بهره‌وری مدیران را تشویق و کم‌کاری در این زمینه را تنبیه کنیم.

مدیریت مصرف و ساده‌زیستی از مدیران آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد آریایی‌نژاد بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار کرد: در راستای استفاده از تولیدات داخلی گرانی را بهانه می‌کنند اما نظارت بر تولیدات داخلی نیز باید باشد و نظام تشویق و تنبیه شکل گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه باید تغییر نگرش‌ها را به میل تغییر دهد، بیان کرد: ما باید بتوانیم الگوهای جامعه به ویژه جوانان را به سمت و سوی خاصی سوق دهیم و در این راستا شکل‌گیری بسیج خانواده می‌تواند راهگشا باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز گفت: مقام معظم رهبری حدود چهار یا پنج سال است که بر محوریت موضوعات اقتصادی شعار سال را انتخاب می‌کنند و اکنون نیز اقتصاد مقاومتی است.

عبدالرضا آزادی بیان کرد: برای کاهش اسراف و تجمل‌گرایی و اصلاح الگوی مصرف باید اقداماتی در متن مردم انجام داد تا بتوانیم شعار رهبری را تحقق بخشیم.

وی با تأکید بر جدی گرفتن باورها و عقاید در مدیریت مصرف اذعان کرد: با توجه به اینکه فرهنگ ما بر اساس باورها و عقاید شکل می‌گیرد ما نیز باید برای نهادینه‌سازی فرهنگ به اعتقادات و بینش مردم رجوع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه با گوش فرا دادن به منویات رهبری از تحریم‌ها عبور می‌کنیم، افزود: راهکار رهبری را می‌توان با کاهش هزینه‌های اداری مورد توجه قرار داد به طوریکه برخی مواقع همایش‌هایی میلیاردی با بازدهی پایین برگزار می‌شود که باید از این برنامه‌ها چشم‌پوشی کرد.

رضا صفی‌آریان اظهار کرد: ما باید بتوانیم جلوی پروژه‌های عمرانی کم‌اهمیت و موازی را بگیریم تا بتوانیم بودجه چنین پروژه‌هایی را به سایر امور بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم ما با انقلابی به پیروزی رسیدیم که اقتصادی ضد اشرافی‌گرایی داشت که امروز نیز باید این مورد هم در بین مردم و هم مسئولان مورد توجه باشد.

عباس حسنی‌محتشم افزود: در کتب امسال با تألیف جدید، به مباحث تولید ملی و اقتصاد مقاومتی پرداخته شده است تا بتوانیم از این طریق دانش‌آموزان که نسل آینده ایران اسلامی هستند را تربیت کرده و حمایت از تولیدات ملی را داشته باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول