اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

زنده نگاه داشتن یاد شهدا ماندگارترین اقدام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: بهترین و ماندگارین کاری که می‌توان انجام داد، بحث زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.

زنده نگاه داشتن یاد شهدا ماندگارترین اقدام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالله عسکری بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی یادواره شهدای جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار داشت: بهترین و ماندگارترین کاری که می‌توان انجام داد، بحث زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.

وی افزود: در این راستا علاوه بر برگزاری یادواره شهدا باید کارگروه‌هایی تشکیل شود که در زمینه امور فرهنگی، وصیتنامه شهدا و دیدار با خانواده آنان برنامه‌هایی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: مراسم‌ یادواره شهدا باید تداوم داشته و به یک روز ختم نشود.

فرامرز امیری رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است، اظهار داشت: امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای تداوم خون شهدا و پاسداری از آن گام برداریم، افزود: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه های زندگی لازم و ضروری است.

امیری با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی دقیقی برای یادواره شهدای جبالبارز انجام شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه فرهنگیان حضور گسترده‌ای در چنین مراسم‌هایی دارند، باید از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی بیان داشت: بحث انتقال و جابه‌جایی مهمانان یادواره شهدا باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول