اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کرج:

موج اسلام‌گرایی در منطقه دشمنان را نگران کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کرج گفت: موج اسلام‌گرایی در منطقه دشمنان را نگران کرده است.

موج اسلام‌گرایی در منطقه دشمنان را نگران کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام علی محمدی مجد ظهر امروز در گردهمایی طلایه‌داران تبلیغ که در کرج برگزار شد افزود: دشمنان اسلام برای این که به اهداف شوم خود نزدیک شوند مسلمانان را در جای جای جهان مورد هجمه قرار داده و با کشتار دسته جمعی و حملات ناجوانمردانه خود مسلمانان را از بین می‌برند.

وی افزود: البته دشمنان از موج اسلام گرایی در هراسند و با اقدامات ناجوانمردانه و کشتار مسلمانان در نظر دارند تا این موج را کمرنگ کنند.

این مسئول تأکید کرد: دشمن از ایران هسته‌ای نمی‌ترسد، هراسی که امروز دشمن در دل دارد از ایران اسلامی است.

وی افزود: ما هرگز راضی به صلح و سازش با آمریکا نخواهیم بود چرا که امام راحل بارها و بارها آمریکا را شیطانی بزرگ خوانده و بنابراین هر گونه صلح و سازشی با شیطان بزرگ محکوم به شکست است.

محمدی مجد افزود: اگر امروز تهدید و تحریمی از سوی دشمنان به کشور تحمیل شده است برای این است که مردم خسته شوند و دست از آرمان‌های انقلاب بردارند اما باید در همین جا اعلام کرد که مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی هرگز از این تهدیدات و تحریم‌ها هراسی نداشته و با این اقدامات دشمنان آرمان‌های انقلاب را رها نمی‌کنند بلکه با حفظ بهتر این آرمان‌ها در توسعه و پیشرفت انقلاب گام برمی‌دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی کرج گفت: تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات دشمنان برای مردم ایران اسلامی تازگی نداشته لذا مردم با آگاهی و هوشمندانه در این مسیر گام برمی‌دارند و این تهدیدات و تحریم‌ها هیچ اثری بر روی مردم و کشور نخواهد داشت.

محمدی مجد اعلام کرد: دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همیشه در قلب مردم ایران اسلامی بوده و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود که این آرمان‌ها را از دل مردم پاک کند.

وی در پایان نقش مبلغان دینی را در این عرصه مهم ارزیابی کرد و گفت: مبلغان دینی باید در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی تلاش بیشتری کرده و نسل امروز را بیش از گذشته با این فرهنگ آشنا کنند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول