اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

پژوهش‌محوری در رأس امور تبلیغی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به پیچیده شدن تبلیغات دشمنان اسلام برای تحمیل خواسته‌های نامشروعشان، از پژوهش‌محوری و پاسخگویی به نیاز جوانان به عنوان عواملی مهم در برابر این توطئه‌ها یاد کرد.

پژوهش‌محوری در رأس امور تبلیغی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد صالحی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز قدس در استان کردستان، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از قدیمی‌ترین نهادهای انقلابی در کشور بوده و با هدف نظارت و راهبری در اجرای مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی شکل گرفته است.

وی افزود: این نهاد انقلابی در طول عمر بیش از سه دهه‌ای خویش همواره با تلاشی مضاعف برای هرچه باشکوه برگزار شدن مناسبت‌های ملی و مذهبی تلاش کرده است اما باید این مهم را در نظر داشت که از انجام امور تکراری که پاسخگوی نیازهای مخاطبین نیست همواره پرهیز شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از پژوهش‌محوری و پاسخگویی به نیازهای جوانان جامعه به عنوان دو عامل مهم در راستای تأثیرگزاری هرچه بیشتر فعالیت‌های تبلیغاتی نام برد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان دستگاهی نظارتی و هماهنگ‌کننده این مهم را همواره مدنظر خواهد داشت.

وی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس در هفته آخر ماه رمضان، تصریح کرد: هر ساله این روز از اهمیت و ویژگی منحصربه‌فردی برخوردار بوده و امسال نیز با توجه به شرایط منطقه و گسترش توطئه‌های دشمنان اسلام به سرکردگی کفر جهانی بدون شک اجتماع گسترده مسلمانان جواب دندان‌شکنی را به دشمنان خواهد داد.

حجت‌الاسلام صالحی تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید با نگاهی دقیق به سوی جلب مشارکت حداکثری مردمی گام بردارند و با پژوهش‌محوری و پاسخگویی به نیازهای نسل جوان جامعه در ترغیب و تشویق آنان برای حضور در صحنه تلاش نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از رسانه‌ها و به ویژه صدا وسیمای استان به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد برای جلب مشارکت مردمی و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و بر استفاده از توانمندی فعالان این عرصه برای هرچه باشکوه برگزار کردن راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

در ادامه این جلسه نیز هرکدام از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مواردی را پیرامون اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به موقع به اقشار مختلف مردم و فراهم کردن تمهیدات لازم برای مکان مناسب راهپیمایی بیان کردند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول