اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی صورت گرفت

جذب صد درصدی بودجه پژوهش شهرستان بناب

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد بناب گفت: جذب صد درصدی بودجه پژوهش برای دومین سال متوالی نشان‌دهنده توسعه علمی و پژوهشی واحد بناب است.

جذب صد درصدی بودجه پژوهش شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، فرهاد ایرانی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب از تصویب چارت سازمانی جدید این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: با وجود اینکه در راستای کوچک‌سازی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هرگونه تصویب چارت سازمانی در سال‌های اخیر به سختی انجام می‌گرفت، اما چارت جدید واحد بناب با ظرفیت 171 نفر نیروی انسانی به تصویب نهایی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد رسید.

وی با بیان اینکه طبق چارت جدید باید به ازای هر 50 نفر دانشجو یک نفر کارمند در دانشگاه وجود داشته باشد؛ افزود: بر این اساس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد از بین 200 نفر نیروی شرکتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با برگزاری آزمون داخلی و طی مراحل گزینش 90 نفر را برای ادامه خدمت به صورت قراردادی انتخاب و بقیه را تعدیل کند.

ایرانی‌نژاد همچنین با بیان اینکه امتیازات توسعه واحد طی چهار سال گذشته از 516 امتیاز به یک‌هزار و 930 امتیاز افزایش یافته است؛ خاطرنشان کرد: توسعه‌ای که در واحد بناب اتفاق افتاد، بعد از تبریز واحد بناب دومین واحد از نظر توسعه‌یافتگی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اجرای بیش از 25 هزار مترمربع ساخت و ساز، تأسیس و راه‌اندازی 35 رشته جدید تحصیلی و همچنین جذب صد درصدی بودجه پژوهشی را به عنوان مهمترین و شاخص‌ترین دستاورد و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در طی چهار سال اخیر نام برد و گفت: تنها در مدت یک سال گذشته 600 مقاله علمی و پژوهشی از این واحد دانشگاهی در مجلات و نشریات معتبر جهانی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول