اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سال 91

32 میلیارد و 920 میلیون ریال به نوسازی مدارس گچساران اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: افزون بر 32 میلیارد و 920 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سال 91 گچساران به منظور احداث، نوسازی و خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس این شهرستان اختصاص یافت.

32 میلیارد و 920 میلیون ریال به نوسازی مدارس گچساران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران محمد شفیعی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: امروزه آموزش و پرورش با توجه به تغییرات اجتماعی یکی از سازمان‌های پیچیده و بزرگ اجتماعی در هر کشوری محسوب می‌شود.

وی افزود: آینده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی هر کشوری به صورت مستقیم به آموزش و پرورش آن کشور مرتبط بوده و این موضوع اهمیت این سازمان را نشان می‌دهد.

شفیعی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای مدارس گچساران از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سال 91 این شهرستان تصریح کرد: از 32 میلیارد و 920 میلیون ریال اعتبارات در نظر گرفته شده برای مدارس گچساران، افزون بر 4 میلیارد و 530 میلیون ریال به مدارس ابتدایی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: این میزان اعتبار برای احداث مدرسه ابتدایی کوی مدرس، سالن چند منظوره دانش‌آموزان گچساران، تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات، پرداخت حق انشعابات و احداث و تکمیل نمازخانه‌های مدارس ابتدایی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: بر اساس تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته در تخصیص اعتبارات، افزون بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز به بخش آموزش راهنمایی مدارس گچساران اختصاص یافت.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: این مبلغ به منظور احداث مدارس راهنمایی رادک، آبگرمو، کوی مدرس، محله لبنان، سربیشه و تعمیرات اساسی، خرید تجهیزات، حق انشعابات، احداث و تکمیل نمازخانه‌های مدارس راهنمایی این شهرستان اختصاص یافته است.

هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز ایجاد اشتغال در جامعه است

شفیعی از اختصاص مبلغ 8 میلیارد و 200 میلیون ریال به مدارس متوسطه نظری گچساران خبر داد و عنوان داشت: این مبلغ در راستای احداث دبیرستان شهرک نفت، دبیرستان 10 کلاسه جنب فرمانداری، دبیرستان رادک، دبیرستان شبانه‌روزی، تکمیل دبیرستان شش کلاسه تلخاب شیرین، تعمیرات و خرید تجهیزات مدارس متوسطه، تکمیل دبیرستان 12 کلاسه گچساران، احداث و تکمیل نمازخانه‌های مدارس متوسطه، پرداخت حق انشعابات و هوشمندسازی مدارس متوسطه این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت مدارس فنی و حرفه‌ای در ایجاد فرصت‌های شغلی و آموزش افراد جامعه گفت: این مدارس با ارائه آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به صورت عملی زمینه ورود جوانان به بازار و تولید را فراهم می‌کنند.

شفیعی میزان اعتبار اختصاص یافته به این بخش را 8 میلیارد و 190 میلیون ریال اعلام کرد و ابراز داشت: این مبلغ به منظور احداث هنرستان شبانه‌روزی و خرید تجهیزات مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش گچساران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول