اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

5 پروژه نوسازی مدارس در کوثر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر از در حال اجرا بودن پنج پروژه نوسازی مدارس در شهرستان کوثر خبر داد.

5 پروژه نوسازی مدارس در کوثر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوثر اظهار داشت: این طرح‌ها با مدیریت و کار کارشناسی دقیق در اسرع وقت اجرایی شده و در اختیار دستگاه بهره‌بردار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه‌های جدید مدرسه‌سازی در کوثر همگی در راستای حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی این شهرستان است، افزود: با اقدامات مناسب انجام شده مشکل کمبود فضاهای آموزشی در روستاهای این شهرستان مرتفع شده و نیازی به احداث مدرسه جدید در روستاهای این شهرستان وجود ندارد.

رئیس‌ساداتی در ادامه از اختصاص 4 میلیارد و 200 میلیون ریال به بخش آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری خبر داد.

این مسئول آموزش و پرورش را محور توسعه پایدار کشور دانست و افزود: مرکز این شهرستان نیاز به تکمیل واحدهای آموزشی دارد و عدم تسریع تکمیل پروژه‌های مدارس شریعتی و استاد شهریار گیوی و نیز مدرسه شبانه‌روزی حجاب موجب افزایش تراکم دانش‌آموزان شده و باید تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

فرماندار کوثر خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه آموزشی نیازمند تعامل، همکاری، تلاش مضاعف، دلسوزی، نظارت، مدیریت و افزایش فوق برنامه‌های آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مواردی چون پروژه‌های ناتمام در منطقه، کیفیت‌بخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی، توجه ویژه به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، تجهیز و شاداب‌سازی مدارس و استفاده از توانمندی شورای آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول