اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان:

سیل 22 ایستگاه پمپاژ را در زنجان تخریب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: بر اثر جاری شدن سیل در استان زنجان 22 ایستگاه پمپاژ تخریب شده است.

سیل 22 ایستگاه پمپاژ را در زنجان تخریب کرد

یدالله حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اثر جاری شدن سیل در روزهای گذشته 22 کیلومتر از خط انتقال و شبکه توزیع آب استان زنجان تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 31 دهنه چشمه و 20 رشته قنات به دلیل جاری شدن سیل تخریب شده است، خاطر نشان کرد: به هفت حلقه چاه نیز در استان زنجان خسارت وارد شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه 12 دستگاه سامانه گند‌زدایی آب و 10 باب مخزن آب شرب بر اثر جاری شدن سیل در استان زنجان آسیب دیده است، ادامه داد: در مجموع به تاسیسات آب استان حدود 500 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه به تاسیسات آب و فاضلاب 32 روستای شهرستان ماهنشان بر اثر سیل اخیر خسارت وارد شده است، تصریح کرد: تاسیسات آب چهار روستا در شهرستان طارم، یک روستا در شهرستان ایجرود و یک روستا در شهرستان زنجان آسیب دیده است.

حسنی با بیان اینکه به شرکت آب و فاضلاب استان زنجان 2 میلیارد و 450 میلیون تومان خسارت وارد شده است، یادآور شد: به منظور بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب در استان زنجان 18 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول