اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران:

1600 کیلومتر شبکه‌های آب در مازندران فرسوده است

خبرگزاری فارس: مدیر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: کل شبکه‌های فرسوده آب در مازندران یک‌هزار و 600 کیلومتر است.

1600 کیلومتر شبکه‌های آب در مازندران فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، حسین امیدیان افزود: با فرسودگی شبکه‌های قدیمی سالانه 62 کیلومتر به این میزان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران دارای 6 هزار و 300 کیلومتر شبکه آبرسانی است، افزود: در حال حاضر از 250 میلیون متر مکعب آب تولیدی حدود 30 درصد آن هدر می‌رود که 90 درصد آن به دلیل فرسودگی شبکه است.

مدیر بهره‌برداری دفتر مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته، 80 کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی اصلاح و بازسازی شده است، تصریح کرد: سال گذشته 9 میلیارد و 600 میلیون ریال برای اصلاح شبکه‌های فرسوده استان هزینه شده است.

امیدیان تخصیص اعتبار ملی برای اجرای طرح اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده آب آشامیدنی مازندران را ضروری دانست و اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم، روند بازسازی شبکه‌های فرسوده آب آشامیدنی استان از شتاب بیشتری برخوردار می‌شود.

مدیر بهره‌برداری دفتر مدیریت شرکت آب و فاضلاب مازندران اضافه کرد: با تخصیص اعتبار فعلی پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه پنجم، 330 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده استان اصلاح و بازسازی شود.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول