اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد گچساران صورت می‌گیرد

برگزاری ماهانه یادواره شهدا در دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: این واحد دانشگاهی به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان، مراسم یادواره شهدا را هر ماه یکبار برگزار می‌کند.

برگزاری ماهانه یادواره شهدا در دانشگاه آزاد گچساران

سید یعقوب زراعت‌کیش ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران توجه خاصی به مسائل فرهنگی داشته و برنامه‌های متنوعی را در طول سال برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

کسب رتبه برتر اقامه نماز در کشور برای چهارمین سال پیاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان داشت: کسب رتبه برتر اقامه نماز در ارزیابی سالانه ستاد اقامه نماز در سطح کشور برای چهارمین سال متوالی و شایستگی تقدیر ویژه از واحد گچساران در بین 400 واحد دانشگاهی، نشان از توجه کمی، کیفی و ویژه مسئولان و کارکنان نسبت به نماز است.

زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های مختلف، مسابقات کتابخوانی، جلسات گفتمان و پرسش و پاسخ، جشن‌های تکلیف و روزه‌داری فرزندان کارکنان، حمایت از طرح‌های پژوهشی، رعایت وقت فضیلت اقامه نماز، زمینه‌سازی برای پاسخ به سئوالات شرعی، انتشار نشریات تخصصی، تهیه منابع نوشتاری، دیداری و گفتاری، مسابقات نقاشی، تشویق فعالان نماز، برگزاری نمایشگاه‌های هنری و کتاب با موضوع نماز از جمله فعالیت‌های ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در بخش عمومی و اختصاصی است.

وی ابراز داشت: حفظ این مقام فرهنگی ارزشمند در سطح کشور با توجه به رقابت شدید واحدهای دانشگاهی در چهار سال پی در پی، نشان از برنامه‌ریزی و هوشمندی تصمیم‌سازان و مجریان فعالیت فرهنگی در این واحد است.

ولایت‌محوری محور اساسی برنامه‌های دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تصریح کرد: میزبانی مسابقات شفاهی قرآنی منطقه 16 با حضور داوران و قاریان ملی و بین‌المللی، برگزاری چندین بار نماز باشکوه جمعه در جوار شهدای گمنام مدفن‌ یافته در این واحد دانشگاهی و نیز برنامه‌ریزی و اجرای یادواره‌های شهدا هر ماه یکبار سندی بر پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مبارزه عملی با تهاجم فرهنگی دشمنان این نظام مقدس و این مرز و بوم است.

زراعت‌کیش، ولایت‌محوری و استکبارستیزی را سرلوحه و محور فعالیت‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی عنوان کرد و اذعان داشت: واحد گچساران توانسته با تعامل با ادارات و نهادهای شهرستان مضجع شریف شهدای گمنام مدفون شده در این واحد دانشگاهی را به عنوان مهم‌ترین مرکز و پایگاه فرهنگی فعال و اثر‌گذار تبدیل کند.

وی متذکر شد: مضجع شریف این شهدا در مناسبت‌های مختلف میزبان دانشجویان، علاقمندان و رهروان شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول