اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 40 سال صورت گرفت

رفع تصرف 87 هکتار از اراضی شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از رفع تصرف و صدور سند مالکیت 87 هکتار از اراضی تصرف‌شده این شرکت پس از 40 سال انتظار خبر داد.

رفع تصرف 87 هکتار از اراضی شرکت نفت گچساران

ابوالحسن غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارای اراضی مالکی در نقاط مختلف این شهرستان است.

وی ابراز داشت: اراضی پلاک 159 که در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصرف شده بود، از جمله اراضی ملکی شرکت نفت گچساران است.

غلامی تصریح کرد: این اراضی که در روبه‌روی پارک بانوان قرار دارد به دلیل فقدان سند مالکیت، مورد سودجوئی برخی افراد قرار گرفته بود.

وی افزود: از سال 89 تلاش‌های گسترده و وسیعی توسط کارشناسان و مسئولان امور حقوقی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای رفع تصرف این اراضی صورت گرفت.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با قدردانی از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیان داشت: همکاری بی‌دریغ کارشناسان و مسئولان امور حقوقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای برطرف کردن این مشکل بسیار مؤثر بود.

غلامی ادامه داد: پس از رایزنی‌ها و مذاکرات به عمل آمده با مسئولان مربوطه و حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، زمینه دریافت سند مالکیت این اراضی فراهم شد.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت‌ گرفته 87 هکتار از اراضی، رفع تصرف و سند مالکیت این اراضی به نام شرکت نفت و گاز گچساران ثبت و صادر شد.

غلامی با اشاره به اقدامات شرکت نفت گچساران در راستای ایجاد فضایی قانونی و عادلانه برای انجام قراردادها در این شرکت، عنوان داشت: نمایندگان و کارشناسان امور حقوقی و قراردادها در محاکم قضائی استان‌های همجوار با تاسیسات نفت و گاز حضوری فعال و قوی دارند.

وی یادآور شد: حضور مؤثر و مفید این کارشناسان به عنوان وکلای شرکت نفت و گاز گچساران سبب شده در تمام ادعاهایی که تاکنون علیه این شرکت مطرح بوده، تمام آرای قطعی به نفع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران صادر شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول