اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر:

39 هزار مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: در سال گذشته در مجموع 38 هزار و 854 مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد.

39 هزار مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر، سید قاسم ریاضی گفت: سال گذشته با اجرای 22 مورد عملیات خلع ید، 12 هزار و 122 مترمربع از اراضی ملی که به دست متجاوزان تصرف شده بود خلع ید شد.

وی تاکید کرد: در این مدت همچنین 26 هزار و 732 مترمربع از عرصه‌های منابع طبیعی در اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت جنگل‌ها و مراتع کشور، آزاد شد.

این مسئول با بیان اینکه 71 فقره پرونده برای قطع درختان و تحلیف غیرمجاز تشکیل شد، ابراز داشت: در سال 90 تعداد 49 رأی قضایی درباره تحلیف غیرمجاز دام اخذ شد.

ریاضی با اشاره به لزوم خروج دام‌داران از جنگل‌های شمال متذکر شد: در مجموع 81 هزار و 196 مترمربع از عرصه‌های غیرجنگلی به دام‌داران واگذار شد تا در ازای آن از جنگل خارج شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر اذعان داشت: همچنین 54 فقره قرارداد با دام‌داران منطقه منعقد و 15 قطعه زمین برای واگذاری به آنان تعیین شد.

انتهای‌ پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول