اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ثلاث‌ و بابا‌جانی

کلاس‌های طرح هجرت 3 به صورت هوشمند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ثلاث‌ و بابا‌جانی گفت: کلاس‌های طرح هجرت 3 در شهرستان ثلاث و بابا‌جانی به صورت هوشمند برگزار می‌شود.

کلاس‌های طرح هجرت 3 به صورت هوشمند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در بازدید از کلاس‌های طرح هجرت 3 از اردوگاه شهید حمداله دکامی اظهار کرد: شرکت دانش‌آموزان و بسیجیان در طرح هجرت باعث مسئولیت‌پذیری آنها می‌شود.

یوسفی با بیان به اینکه بهسازی، مرمت و زیباسازی مدرسه‌ها توسط دانش‌آموزان از لحاظ اقتصادی با صرفه است ادامه داد:  مشارکت دانش‌آموزان در ساخت ایران اسلامی باعث بیداری اسلامی آنها می‌شود.

وی به کلاس‌های جانبی که در قالب طرح هجرت برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های قرآنی‌، تفسیر، مشاوره و ... از برنامه‌های جانبی طرح هجرت در کنار زیبا‌سازی و بهسازی مدارس است.

فرماندار ثلاث ‌و بابا‌جانی تصریح کرد: از شروع طرح هجرت 3 تاکنون 18 مدرسه در سطح شهرستان ثلاث و ‌باباجانی توسط 125 نفر دانش‌آموز بهسازی و مرمت شده‌اند‌.

وی با اشاره به اینکه 2 اردوگاه در شهرستان ثلاث ‌و باباجانی فعال هستند افزود: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان طرح هجرت 3 بیش از 27 مدرسه با حضور 400 نفر بهسازی و رنگ‌آمیزی شود‌.

یوسفی در پایان گفت: کلاس‌های طرح هجرت 3 در شهرستان ثلاث و بابا‌جانی به صورت هوشمند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول