اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

200 مدرسه آمل در طرح‌ هجرت سازندگی فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: در طرح هجرت سه بیش از 200 مدرسه این شهرستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم با مشارکت اولیا فعال است.

200 مدرسه آمل در طرح‌ هجرت سازندگی فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی ظهر امروز در بازدید فرماندار آمل و فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان از مدارس مجری طرح هجرت سه اظهار داشت: این طرح با مشارکت سپاه و آموزش و پرورش و حضور فعال نیروی بسیج با هدف بهینه‌سازی مدارس و آمادگی برای ورود دانش‌آموزان در مهر در حال انجام است.

لطفی افزود: سرعت و دقت اجرایی و کاهش هزینه‌ها در این طرح بیانگر گوشه‌ای از قدرت و توان نیروی بسیج در تمامی عرصه‌ها است.

مدیر آموزش وپرورش آمل با اشاره به اجرایی شدن نظام 6-3-3 در آموزش و پرورش، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این طرح به بهترین و شایسته‌ترین شکل بدون هیچ مشکلی در شهرستان به اجرا در آید.

وی افزود: علاوه بر فضای فیزیکی، برای آمادگی بهتر همکاران شاغل در پایه‌های دوم و ششم ابتدایی کلاس‌های ضمن خدمت برنامه‌ریزی شده  که در حال اجرا است.

فرماندار آمل نیز با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش و نقش آن در جامعه گفت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین جایگاه در جامعه برخوردار است و اعتماد جامعه به آن غیرقابل توصیف است.

یدالله اکبرزاده با اشاره به تنظیم و اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: مهم‌ترین هدف سند تحول تربیت انسان خدا محور است.

اکبرزاده در ادامه تصریح کرد: کار پرورشی زمان‌بر است و این نباید دقت کار را پایین بیاورد و سند تحول با راهکار جامع تربیتی و پرورشی‌ که تعریف و تنظیم شده این مهم را در نظر گرفته است.

فرماندار آمل طرح هجرت سه و حضور بسیج را از منویات مقام معظم رهبری دانست، گفت: حضور بسیج در هر طرح و برنامه‌ای موجب رونق و ثمرآفرینی آن می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آمل بسیج را بهترین ثمره انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام راحل با شناخت بالای خود بسیج را لشگر مخلص خدا دانستند و ما امروز به این امر مهم و خلوص و قدرت معنوی بسیج بهتر پی می‌بریم.

اکبرزاده با ابراز خرسندی از روند اجرایی طرح در شهرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش بهترین بستر پرورش نیروهای کارآمد برای آینده کشور است و صرف بودجه در این نهاد مقدس سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کشور است.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول