اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

طرح هجرت 3 روحیه خودباوری دانش‌آموزان را تقویت کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: اجرای طرح هجرت 3 روحیه خودباوری و اعتماد به نفس دانش‌آموزان را تقویت کرده است.

طرح هجرت 3 روحیه خودباوری دانش‌آموزان را تقویت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی ظهر امروز در بازدید از مراحل اجرای طرح هجرت 3 در آموزشگاه‌های نواب رضوی و شهید حسن‌پور، ضمن مثبت ارزیابی کردن این طرح اظهار داشت: خوشبختانه بخشی از مشکلات عدم مهارت دانش‌آموزان در رشته‌های فنی در قالب این طرح برطرف خواهد شد و هر دانش‌آموز در اوقات فراغت خود با مهارت‌آموزی در یکی از رشته‌های فنی، استعداد و توانایی خود را در این عرصه نیز محک می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، یکی از بزرگترین محاسن فعالیت دانش‌آموزان در این طرح، مشارکت آنان در امری خداپسندانه و الهی است.

کمالی ادامه داد: مشارکت دانش‌آموزان در طرح هجرت 3 میزان مسئولیت پذیری و تعهد اجتماعی آنان را افزایش می‌دهد و با نگاهی به گذشته نزدیک، قدر آسایش رفاه و امکانات فراهم شده برای آموزش و پرورش خود را خواهند شناخت.

فرماندار اردکان یادآور شد: علاوه بر این، اجرای طرح هجرت 3 روحیه خودباوری و اعتماد به نفس دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان نیز درباره این طرح اظهار داشت: با آغاز طرح هجرت 3 در ابتدای تیر ماه امسال، 65 آموزشگاه برای مرمت و زیباسازی در اولویت قرار گرفت که در حال حاضر 25 آموزشگاه پسرانه و دخترانه در این شهرستان زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

اکبر نوریان تصریح کرد: یک‌هزار و 900 نفر روز در قالب این طرح جذب شده و مشارکت می‌کنند و 95 دانش‌آموز و استادکار در 25 آموزشگاه در شهرهای اردکان، احمدآباد و عقدا و روستاهای خرانق و مزرعه نو در هفت عرصه کاری مشغول به کار شده‌اند.

نوریان اظهار کرد: فضای سبز، طراحی، دیوار نویسی، نقاشی ساختمان، تعمیر تاسیسات، برق‌کشی، بنایی، تعمیر تجهیزات آموزشی از جمله این عرصه‌های کاری است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان همچنین در کلاس‌های فرهنگی، اعتقادی، اخلاق، احکام و شنا شرکت می‌کنند و گروهی نیز به اردوی یک‌روزه درون استانی اعزام شده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان گفت: در پایان این دوره، دانش‌آموزان فعال در این طرح به اردوی یک هفته‌ای مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در مراسمی از نفرات برتر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

نوریان افزود: این طرح با هدف مرمت، نوسازی و زیباسازی آموزشگاه‌های شهرستان اردکان با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش اردکان در سطح این شهرستان در حال اجراست.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول