اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد:

اقدامی برای استانداردسازی زمین‌های بازی مشهد صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد، گفت: تاکنون هیچ کدام از شهرداری‌های مناطق مشهد اقدام به استانداردسازی زمین‌های بازی نکرده‌اند.

اقدامی برای استانداردسازی زمین‌های بازی مشهد صورت نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه غیور صبح امروز در نود و سومین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پی‌گیری موضوع استانداردسازی زمین‌های بازی در دستور کار جلسه است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با بررسی پی‌گیری نامه اداره‌کل استاندارد خراسان‌رضوی با موضوع استاندارد اجباری زمین‌های بازی، گفت: با توجه به مکاتبات صورت گرفته تاکنون هیچ کدام از شهرداری‌های مناطق مشهد اقدام به استانداردسازی زمین‌های بازی نکرده‌اند که این موضوع خود سبب ایمن نبودن زمین‌های بازی شده است.

در ادامه جلسه خلیل کاظمی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در ارتباط با اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری برای استانداردسازی زمین‌های بازی گفت: با توجه به اهمیت موضوع در حال اجرای طرح جامع ساماندهی زمین‌های بازی هستیم که براساس این طرح تمام موارد استانداردسازی زمین‌های بازی لحاظ شده است.

در ادامه اصغریان‌رضایی، مدیرکل اداره استاندارد خراسان‌رضوی گفت: از آنجا که بیشتر مراجعه‌ کنندگان زمین‌های بازی کودکان هستند شهرداری‌های مناطق مکلف به استاندارسازی زمین‌های خود هستند.

مدیرکل اداره استاندارد خراسان‌رضوی افزود: با توجه به پی‌گیری‌های صورت گرفته در ابتدای سال شهربازی پارک ملت به ‌عنوان نخستین شهربازی کشور موفق به دریافت گواهینامه استاندارد از این سازمان شده است.

در ادامه جلسه موضوع ساماندهی دکل‌های مخابراتی مطرح شد که در این راستا کمال سروی‌ها، عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا در این زمینه به ارائه گزارش پرداخت.

وی در ارتباط با تصمیمات اخذ شده توسط کارگروه ساماندهی دکل‌های مخابراتی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده در کارگروه ویژه مقرر شده است ظرف 2 هفته آینده شرکت مخابرات آیین‌نامه موجود را توسط کارشناسان خود بررسی و انتقادات و پیشنهادات خود نسبت به بندها و مواد این آیین‌نامه را مورد بررسی مجدد قرار دهد.

بررسی وضعیت برون‌سپاری فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده جلسه امروز بود که احمد سلامی مدیرعامل سازمان پارک‌ها فضای سبز گفت: در حال حاضر 98 درصد  فعالیت‌های سازمان از طریق بخش خصوصی و 100 درصد گونه‌های گیاهی توسط این بخش تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد، افزود: با توجه به سیاست‌های اقتصادی دولت و براساس برنامه توسعه اقتصادی مبنی بر کاهش تصدی‌گری، پس از انجام مطالعات و نمونه‌های آزمایشی در زمینه فعالیت‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی در سازمان، از سال 78 واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی آغاز شد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیشتر این فعالیت‌ها به بخش خصوی واگذار شده و تعداد کمی از آنها در مرحله واگذاری و یا آزمایش است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول