اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر:

تنها پارکینگ شهر شوشتر در آستانه تعطیلی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر گفت: تنها پارکینگ پروانه‌دار شهر شوشتر در شرایط کنونی در وضعیت تعطیلی قرار گرفته است و باید کوشید تا از این مشکل جلوگیری شود.

تنها پارکینگ شهر شوشتر در آستانه تعطیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مسعود رجب‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی تنها پارکینگ پروانه‌دار شهر شوشتر در کنار سینما آبشار واقع است که به دلیل برخی مشکلات در حال پلمپ است و باید از این مشکل جلوگیری شود.

وی افزود: شاید این پارکینگ مشکلات ترافیکی داشته باشد ولی تنها پارکینگ موجود در خیابان طالقانی است و باید از فعال بودن این پارکینگ برای رفع مشکلات مردم شهر حمایت کرد و تلاش کنیم تا مشکلات ترافیکی این پارکینگ برطرف شود و باید در این باره تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه بازاریان شهر شوشتر آماده همکاری برای انجام پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی هستند، تأکید کرد: بازاریان شوشتری آماده هستند که در این باره همکاری کنند ولی باید طرح مورد نیاز و پیمانکار معتمد شهرداری برای اجرای این طرح مشخص شود.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه شهر شوشتر نیازمند اجرای چنین طرح‌های زیبا‌سازی شهری است، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر اجرای این پروژه را آغاز کرده است و اداره صنعت و معدن و تجارت بازاریان شوشتر را برای مشارکت در اتمام این طرح تشویق می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با اجرای این طرح بیش از یک الی 2.5 متر برای هر ملک تجاری موجود در خیابان طالقانی اضافه بنا ایجاد می‌شود که شهرداری با الحاق این فضاها به ملک بازاریان نظر مساعد خود را اعلام کند همه هزینه‌های بدنه‌سازی، نماکاری و... این طرح را بازاریان انجام دهند.

وی تاکید کرد: همه توان خود را برای جلب مشارکت بازاریان شوشتر به کار خواهیم بست و در این باره تلاش می‌کنیم تا این پروژه هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول