اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار خبر داد

آغاز ساخت پارک کودک جدید در شهر جویبار

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: با انتقال کلانتری شهر جویبار، ساخت پارک کودک جدید آغاز شده است.

آغاز ساخت پارک کودک جدید در شهر جویبار

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ در شهرستان جویبار بیان داشت: شهرداری جویبار در مدت هفت ماهه سال گذشته کار رایزنی انتقال کلانتری شهر جویبار را دستور کار خود قرار داده است و با رایزنی و نشست مختلف و با احداث ساختمان جدید در فضای ورودی شهر کلانتری شهر به بیرون شهر انتقال داده شده و کار پارک کودک آغاز شده است.

شهردار جویبار افزود: انتقال کلانتری جویبار چند سالی است در شهر جویبار مطرح است و راهکار اساسی و اجرایی در این زمینه گرفته نشده و شهرداری با تمام توان با بسیج کردن نیروها این طرح مسکوت مانده را به ثمر نشاند و کلانتری را به بیرون شهر انتقال داده است.

گنجی بیان داشت: زمین کلانتری در مدت 40 سال در اختیار شهرداری بوده و به عنوان پارک کودک مورد استفاده مردم جویبار قرار می‌گرفت که با استقرار کلانتری در این مکان که چند سال مورد استفاده قرار گرفت شهرداری جویبار را بر آن داشت تا با احیای پارک کودک جدید در یک برنامه‌ریزی منسجم تنها پارک اختصاصی کودکان را در جویبار راه‌اندازی کند.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت این پارک در این مکان آغاز شد، تشریح کرد: این پارک در زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر مربع است که مجموعه بازی کودکانه برای سنین 3 تا 7 سال و 7 تا 15 سال بخشی از آن احداث می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نخستین تلویزیون شهری به ابعاد 3 در 4 در این پارک نصب می‌شود، اذعان داشت: کار مراحل نصب اولیه آن شروع شده و تمام تلاش بر این است تا آغاز مسابقات المپیک 2012 لندن، تلویزیون شهری جویبار در این پارک نصب شود تا مردم این شهرستان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران کشور ما به ویژه شیرمردان کشتی صاحب نام جویباری در این مسابقات

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول