اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی زابل خبر داد

راه‌اندازی پرسمان جوان در پارک ملت زابل

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: با هدف پاسخ به سئوالات جوانان، پرسمان جوان در پارک ملت شهرستان زابل راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی پرسمان جوان در پارک ملت زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محسن عارفی پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی طرح پرسمان جوان که در پارک ملت زابل برگزار شد، اظهار داشت: پرسمان جوان با هدف رصد شبهات و پاسخ به سوالات جوانان توسط اساتید برتر حوزه و دانشگاه و ایجاد فضای پرسش و پاسخ بین جوانان در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی افزود: حضور جوانان در فضای مفرح و لطیف پارک ملت در جوار شهدای گمنام و فراهم‌شدن فضای پرسش و پاسخ، مسئله‌ای است که اتفاق افتاده و باید ایجاد شود.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل بیان داشت: امروز با شبهات پیچیده و جدی دشمنان نسبت به مقدسات اسلام و به ویژه تشیع روبه‌رو هستیم لذا نیاز است جوانان در مقابل این شبهات مسلح به علوم اعتقادی باشند و آمادگی مقابله را در خود تقویت کنند.

عارفی عنوان کرد: این جلسات به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زابل و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری زابل هر هفته در شب‌های زوج، ساعت 21 در جوار شهدای گمنام زابل برگزار می‌شود.

رئیس حوزه علمیه زابل نیز در این مراسم پیرامون مسائل ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان ماه خدا، ماه ارتباط و واسطه بین انسان و خالق است.

حجت‌الاسلام سیدقاسم هاشمی افزود: به جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود از این فرصت مبارک برای بهره‌وری هر چه بیشتر برنامه‌ریزی کنند.

سیدمرتضی مرتضوی کارشناس طرح پرسمان جوان نیز به موضوع مهدویت پرداخت و چگونگی حضور و تاثیرگذاری امام عصر (عج) در عصر غیبت را تبیین کرد.

در ادامه مراسم، حاضران به طرح سئوال پرداختند که با جواب علمی پاسخ خود را از اساتید حاضر دریافت کردند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول