اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساحت 5 هزار متر مربع

دریاچه پارک آبی جنگلی شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: تا پایان مردادماه جاری دریاچه مصنوعی در دست احداث در مجموعه پارک آبی جنگلی شهرکرد بهره‌برداری می‎شود.

دریاچه پارک آبی جنگلی شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

حمید فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته دو مجموعه بازی استاندارد همراه با کف‎پوش مناسب در دو پارک ملت و تهلیجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این دو پروژه خبر داد و گفت: در حال حاضر این دو پروژه با صرف اعتباری افزون بر 100 میلیون تومان در دست اجراست.

فتح‌اللهی با بیان اینکه در حال حاضر سه ست بازی کودکان و اسباب بازی‌های استاندارد قابل نصب در این دو پروژه خریداری شده است، گفت: این مجموعه در پارک‌های سطح شهر استفاده خواهد شد.

وی از استانداردسازی سه پارک دیگر در سطح شهر خبر داد و گفت: سه پارک بهارستان در مجتمع فرهنگیان، پارک بزرگمهر در میرآباد شرقی و پارک بوستان در بوستان اندیشه در محور پلیس استانداردسازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد از استانداردسازی وضعیت دیگر پارک‌های شهر خبر داد و افزود: در صورت تأمین اعتبارات در اسرع وقت دیگر پارک‌ها نیز بهسازی خواهد شد.

وی همچنین از بهره‌برداری از دریاچه پارک آبی جنگلی شهرکرد تا پایان مردادماه خبر داد و گفت: دریاچه پارک آبی جنگلی با مساحت حدود 5 هزار متر مربع در بوستان آبی جنگلی در قسمت جنوب این شهر تا پایان مرداد بهره‌برداری می‌شود.

فتح‌اللهی میزان اعتبار در نظر گرفته شده در این پروژه را 150 میلیون تومان برشمرد و افزود: بخشی از اعتبارات این پروژه دولتی است و عمده اعتبارات را شهرداری و سازمان پارک‌ها پرداخت کرده است.

وی از راه‌اندازی مجموعه خدماتی و شهربازی این شهر خبر داد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی یک مجموعه خدماتی و شهربازی بادی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول