اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

نوسانات نرخ ارز سبب کوتاهی در تعهدات شرکت پارکینگ‌ساز در مشهد شد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تغییرات و نوسانات نرخ ارز سبب کوتاهی در ارائه خدمات شرکت برنده شده مناقصه احداث پارکینگ در مشهد شد.

نوسانات نرخ ارز سبب کوتاهی در تعهدات شرکت پارکینگ‌ساز در مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ خندان‌دل صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار همایش شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، در ارتباط با شرکت پارکینگ‌سازان پارسیان اظهار کرد: ما قبل از تغییرات نرخ ارز برای احداث پارکینگ مناقصه‌ای را برگزار کردیم و این شرکت در مناقصه ما برنده شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در همان مدت نوسانات نرخ ارز شروع شد و از همین جهت کوتاهی در انجام تعهدات از طرف این شرکت به وجود آمد.

خندان‌دل گفت: در این راستا صلاح دانستیم که از طریق مذاکره مشکلات پیش آمده را حل و فصل کنیم تا به نفع هر دو طرف یعنی هم شرکت پارکینگ‌سازان پارسیان و هم شهرداری مشهد باشد.

در ادامه این جلسه هم‌چنین نظریه کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری در ارتباط با تفریغ بودجه سال 90 سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر مشهد نیز تصویب شد.

سیداسماعیل مفیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد نیز، اظهار کرد: در مورد تفریغ بودجه این سازمان چند مطلب مهم وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد، ادامه داد: در ارتباط با مطالبات شهرداری از شرکت الیت بابت قرارداد اجاره پارکینگ‌های عمومی مطابق تصمیم هیئت 3 نفره بررسی عملکرد الیت اقدام شود.

مفیدی هم‌چنین افزود: سازمان باید شرکت پارکینگ‌سازان پارسیان را به اجرای تعهدات خود تا پایان شهریورماه موظف کند و هم‌چنین فعالیت‌های سازمان را با زمان‌بندی مناسب به گونه‌ای ارتقا دهد که زیان انباشته جبران شود.

هم‌چنین سیدمحمد پژمان شهردار مشهد در ارتباط با احداث پل عابر پیاده در مجاورت بیمارستان رضوی، اظهار کرد: این پل قبلاً مکان‌یابی شده است و نیاز احداث آن احساس شده است.

وی با بیان اینکه نیازسنجی برای احداث یک پل عابر پیاده در دستور کارهای شهرداری‌های منطقه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای اجرای این طرح نیازی به تصویب شورا نیست.

شهردار مشهد ادامه داد: بنابر توافق مقرر شده است که تا 10 سال تعمیرات و امور نگه‌داری پل به عهده اجرا کننده بوده و در ازای آن تبلیغات روی پل تا 10 سال متعلق به همان شرکت باشد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول