اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه آینده

درب‌های پارک جهان‌نما به روی شهروندان گشوده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری کرج گفت: طبق برنامه‌ریزی و با تلاش شبانه‌روزی نیروی خدماتی در محل پارک جهان‌نما، طی سه ماه آینده شرایط لازم برای حضور شهروندان در این پارک فراهم می‌شود.

درب‌های پارک جهان‌نما به روی شهروندان گشوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، عباس زارع اظهار داشت: در سال جاری، شهردار و شورای شهر توجه ویژه‌ای به بخش فضای سبز کرج داشته‌اند به نحوی که در سال جاری 42 میلیارد تومان بودجه به بخش توسعه فضای سبز شهری و 30 میلیارد تومان بودجه به بخش جاری حفظ، نگهداری و بهسازی فضای سبز اختصاص یافته است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که در سال جاری 70 میلیارد تومان در بخش توسعه و نگهداری فضای سبز شهری در کلانشهر کرج هزینه شود.

*اتمام مطالعات برخی از پروژه‌های فضای سبز

این مسئول عنوان کرد: از میزان 42 میلیارد تومان، 26  میلیارد تومان را سازمان بر اساس قرارداد با شهرداری به عنوان مجری هزینه می‌کند و مابقی توسط مناطق 12گانه امور اجرایی و عملیاتی انجام می‌شود.

زارع با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه فضای سبز طی سال جاری ادامه داد: در حال حاضر مطالعات مربوط به اجرای برخی از طرح‌ها به اتمام رسیده و امور اجرایی آغاز شده است.

*افتتاح چهار پارک در کرج از ابتدای سال جاری

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار پارک در نقاط مختلف کرج افتتاح و بهره‌برداری شده و در مدار خدمت رسانی قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: تا پایان سال جاری نیز پروژه‌های مختلفی در دستور کار این سازمان قرار دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از آنها، بخش قابل توجهی از مشکلات در بخش کمبود فضای سبز برطرف می‌شود.

*درب‌های جهان نما به روی شهروندان گشوده می‌شود

این مسئول با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و بازسازی پارک جهان‌نما اضافه کرد: این پروژه تا دو سال آینده به طول می‌انجامد و وارد مدار خدمت رسانی به شهروندان می‌شود.

زارع گفت: این سازمان تلاش دارد تا طی سه ماه آینده، شرایط لازم برای حضور مردم در این پارک را مهیا کند تا بتوانند شهروندان از امکانات آن بهره ببرند.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول