اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر یاسوج:

احداث پارک ولایت یاسوج معادلات منفعت‌طلبان را به هم ریخت

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برخی منتقدان ساخت پارک ولایت یاسوج در گذشته مهمانان خصوصی خود را در آن‌جا تیمار می‌کردند و امروز که پارک ایجاد شده و نفع مردمی دارد این‌گونه سخت منتقد هستند.

احداث پارک ولایت یاسوج معادلات منفعت‌طلبان را به هم ریخت

محمدرحیم دهرابپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که وضعیت فعالیت‌های عمرانی در شهر یاسوج چگونه ارزیابی می‌شود، اظهار کرد: مردم خود بهترین قاضی برای نمره دادن به مسئولان هستند و امروز همه می‌بینند که چه فعالیت‌های گسترده عمرانی در یاسوج در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: کارهایی که اکنون در سطح شهر یاسوج توسط شهرداری و با حمایت شورای شهر در حال انجام شدن بوده از ابعاد مختلف کمی و کیفی کم‌نظیر است.

دهرابپور افزود: پروژه‌های مهمی اکنون در سطح این شهر در حال اجرا بوده که از قدیم مورد درخواست شهروندان بوده است و اکنون به همت شهرداری و با حمایت شورای شهر و مهم‌تر از همه کمک‌ها و حمایت‌های استاندار به سرعت در حال ساخت هستند.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار از طرح‌های عمرانی در شهر یاسوج عنوان کرد: استاندار محترم می‌داند که این شهر گردشگرپذیر بوده و باید در بسیاری از ماه‌ها و فصول میزبان خیل عظیم گردشگر باشد که رها کردن آن به حال خود ممکن است سبب بروز مشکلاتی در آینده شود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اکنون چهار تا پنج پروژه بزرگ عمرانی در این شهر در دست ساخت است که یکی از آن‌ها مربوط به احداث نمایشگاه دائمی است و این می‌تواند اتفاقی مهم برای جلب نظر سرمایه‌گذاران در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در آینده نزدیک باشد.

دهرابپور عنوان کرد: کار بزرگی که انجام شد مربوط به تعریض خیابان جمهوری بود که جلای دیگری به شهر بخشیده چرا که این خیابان به عنوان چشم شهر یاسوج می‌بایست چنین وضعیتی پیدا می‌کرد.

وی افزود: موقعیت خیابان جمهوری به گونه‌ای است که گردشگر می‌بایست قبل از هر چیز برای دستیابی به مسیر آبشار یاسوج از این خیابان عبور می‌کرد و ادامه وضعیت پیشین به هیچ‌ وجه مطلوب و پسندیده نبود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به پارک ولایت و موضوعاتی که در ارتباط با آن اکنون مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: این پارک در صورت تکمیل حدود 25 هکتار وسعت دارد که می‌تواند سرانه فضای پارک‌های شهر یاسوج را تا اندازه زیادی افزایش دهد.

وی گفت: پارک ولایت از پروژه‌های مهم شهری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است که با بهره‌برداری از آن در آینده شاهد تحولی شگرف در زمینه زیرساخت‌های گردشگری خواهیم بود.

دهرابپور تصریح کرد: در این پروژه آن چه که در نظر گرفته شده ایجاد بسترهای لازم برای آسایش و راحتی مردم و گردشگران است که در آینده و با تکمیل آن همگان به این موضوع پی خواهند برد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به برخی اظهار نظرها در این زمینه و بایدها و نبایدهای مطرح شده اشاره کرد و افزود: حرف‌های زیادی در مخالفت با ساخت این پارک زده شده ولی پیش از هر چیز لازم است بگویم این تپه در گذشته هیچ سودی به حال مردم نداشت.

وی با بیان اینکه با اجرای چنین طرحی مردم از آن سود خواهند برد و نه عده‌ای خاص، افزود: طرح این تپه و ایجاد کاربری در آن مربوط به دوره‌های گذشته بوده و مربوط به این شورا و این استاندار هم نیست.

دهرابپور تصریح کرد: برخی می‌خواستند در آن ساخت و سازهای اداری انجام دهند تا نفع خصوصی به برخی افراد برسد ولی امروزه با ساخت این پارک نه تنها مردم شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه همه مردم ایران که یاسوج را مقصد گردشگری خود برمی‌گزینند از آن نفع خواهند برد.

دهرابپور ادامه داد: برخی تنها به فکر مهمانان خودشان در این نقطه بودند و امروز که همه مردم می‌خواهند از آن بهره ببرند لب به انتقاد گشوده‌اند.

وی امکانات جمهوری اسلامی را برای مردم دانست و گفت: نمی‌توان همه مردم و توسعه یک شهر را فدای مهمانان عده‌ای خاص کرد و به همین خاطر فکر می‌کنیم برخی منتقدان مغرضانه در مورد پارک ولایت سخن می‌گویند و موضع‌گیری می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج برخی دیگر از انتقادات را به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی دانست و گفت: شاید هم در این زمینه ما و شهرداری و استانداری ضعیف عمل کرده باشیم که مردم در آینده با ارائه خدمات در این پارک خدمات خادمین خود را به صورت عینی مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول